دانلود پایان نامه ارشد با موضوع ضرورت بررسی اثر شارژ خودروهای الکتریکی بر پیری ترانسفورماتورهای توزیع

سایت پایان نامه های برق

عنوان کامل پایان نامه :تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی ترکیبی بر ترانسفورماتورهای توزیع

تکه هایی از این پایان نامه :

مدل بار خودرو الکتریکی ترکیبی

همانگونه که می‌دانیم جریان شارژ دریافت شده از شبکه، در باطری خودرو ذخیره شده و این انرژی می‌تواند نیروی مورد نیاز برای حرکت خودرو را تامین نماید. میزان پیمایش مسیر برای خودرو به میزان انرژی ذخیره شده در باطری خودرو بستگی دارد و میزان ذخیره انرژی در باطری نیز بنوبه خود به ظرفیث یا آمپرساعت باطری وابسته است. در این تحقیق فرض بر این است که خودرو الکتریکی ترکیبی، به باطری باماکزیمم ظرفیت ۱۱کیلووات ساعت مجهز است]۵[. درصورتی که عمر بهینه باطری در شرایط استفاده از۸۰% از ظرفیت باطری محقق شود، ظرفیت در دسترس باطری حدود ۸/۸ کیلووات ساعت می‌شود. با فرض راندمان حدود ۸۸ % برای تبدیل انرژی از جریان متناوب به جریان مستقیم، انرژی مورد درخواست از شبکه توزیع۱۰کیلووات ساعت خواهد شد. همچنین فرض می‌شود که باطری‌ها در شبکه توزیع فقط شارژ می‌شوند و انرژی به شبکه نمی‌دهند یا بعبارت دیگر جهت جریان بین باطری و شبکه یک طرفه است. با توجه به ولتاژ۲۳۰ ولت شبکه و محدودیت ماکزیمم قدرت سوکت تکفاز(۶/۴ کیلووات)، قدرت هر شارژر جهت اتصال به خودرو ۴ کیلووات انتخاب می‌گردد.

با موجود بودن قدرت شارژ و ولتاژ تکفاز ۲۳۰ ولت می‌توان جریان مصرفی را برای هر خودرو متصل به شبکه به دست آورد. همانگونه که می‌دانیم نحوه شارژ در دامنه جریان و زمان آن موثر است. به این معنا که در شارژ سریع (به تعاریف ضمیمه۱رجوع شود)دامنه جریان بالاتر و طول زمان جریان کشیدن کمتر است ولی در شارژ آرام دامنه جریان کمتر و طول زمان جریان کشیدن از شبکه بیشتر خواهد بود.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد

می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 thesis-power-word

لینک متن کامل پایان نامه رشته برق با فرمت ورد:تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی ترکیبی بر ترانسفورماتورهای توزیع

Related posts: