دانلود پایان نامه:تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی ترکیبی بر ترانسفورماتورهای توزیع

عنوان کامل پایان نامه :تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی ترکیبی بر ترانسفورماتورهای توزیع

تکه هایی از این پایان نامه :

2-3-2- قیود مسئله بهینه سازی

در هر مرحله زمانی تابع هدف، مشروط به قید های مشخص شده ماکزیمم می‌شود که اولین قید محدودیت قدرت شارژر بین صفر تا 4 کیلووات است. بمنظور اجتناب از تغیرات زیاد در جریان تولید شده توسط دستگاه شارژ در بازه های زمانی نامطلوب، یک محدوده مشخص برای این تغیرات تعریف می‌شود.

قید بعدی محدوده ولتاژ قابل قبول برای شبکه فشارضعیف است. اضافه شدن هر خودرو به  شبکه توزیع، اغلب باعث کاهش ولتاژدر شبکه می‌گردد. محدوده افت ولتاژ با توجه به فاکتورهای مختلف نظیر مکان قرار گرفتن خودرو و میزان شارژ متفاوت است. لذا ولتاژ در هر نقطه اتصال خودرو باید در محدوده مجاز تعریف شده باشد.

توجه به ظرفیت حرارتی تجهیزات شبکه شامل کابلها و ترانسفور ماتور از دیگر قیود مسئله بهینه سازی است و حرارت تولید شده در تجهیزات الکتریکی نباید از ظرفیت ماکزیمم تجهیزات بیشتر گردد.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد

می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته برق با فرمت ورد:تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی ترکیبی بر ترانسفورماتورهای توزیع

Close Menu