خاتمه دریافت اکانت تلگرام فعال سازی پیامکی – ITIRAN


ساعاتی پیش کاربران شبکه های اجتماعی از بروز مشکل در دریافت کد فعال سازی تلگرام خبر دادند. به نظر می رسد که این کد فقط از طریق پست صوتی قابل دریافت است. گفته می شود حتی پیامک هایی با کلمه تلگرام نیز از طریق خطوط تلفن همراه قابل ارسال نیست. با پیگیری‌های ایسنا از شرکت‌های تلفن همراه مشخص شد که هیچ دستوری برای جلوگیری از ارسال این ارتباطات به آنها داده نشده است.

پیامک فعال سازی تلگرام
پیامک فعال سازی تلگرام

به نظر می رسد سیاست شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها از جمله تلگرام این است که اگر کاربری اخیراً از این شبکه ها خارج شده باشد، اگر بخواهد این شبکه ها را مجدداً روی گوشی خود نصب کند و در مدت زمان کوتاهی وارد حساب کاربری خود شود، دریافت خواهد کرد. پیامک، شما آن را نمی خواهید و این پیامک توسط آن شرکت به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شود.

میلاد نوری – کارشناس فناوری اطلاعات – در این باره در کانال تلگرامی خود نوشت: در صورت مسدود شدن تماس تلفنی، در صورت خروج از حساب کاربری تلگرام خود در همه دستگاه ها، امکان ورود مجدد وجود ندارد. حتما اکانت خود را در دستگاه (تلفن همراه، لپ تاپ، نسخه تحت وب و …) ذخیره کنید تا کد فعال سازی به جای پیامک در خود تلگرام برای شما ارسال شود. اگر اکانت تلگرام خود را فقط روی یک موبایل دارید حتما وارد کامپیوتر خود نیز شوید تا در صورت بروز مشکلات مختلف دوباره وارد اکانت تلگرام خود شوید.

از آنجایی که در حال حاضر مشخص نیست چند نفر هستند، بهتر است تا حد امکان کاربران از حساب خود خارج نشوند. زیرا ممکن است به دلیل این مشکل در دریافت اس ام اس لاگین اکانت آنها در دسترس نباشد. برخی از کاربران ادعا می کنند که مشکل مشابهی در پلتفرم های دیگری مانند اینستاگرام و توییتر وجود دارد.

تا لحظه نگارش این خبر، تلگرام هیچ اطلاعیه ای در مورد این موضوع نداده است. البته قبل از فیلترینگ تلگرام در ایران نیز اتفاق مشابهی رخ داد که پس از چند ساعت برطرف شد. حال باید دید که این موضوع نیز آشفتگی است که پس از چند ساعت برطرف می شود یا مشابه سال 2018 موضوع دریافت فیلترهای پیامک در شرکت های موبایلی به وجود آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید