راهنمای کامل خرید هاست وردپرس از Bertina – ITIRAN


اولین قدم برای راه اندازی وب سایت کسب و کارتان، انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کارتان است. پس از ثبت دامنه، خرید هاست یکی از مهم ترین مراحل یک وب سایت است. بدون هاست وب سایت شما برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود و نمی توانید محتوای مورد نظر خود را در وب سایت منتشر کنید. برای انتخاب و خرید هاست متناسب با نیاز خود، ابتدا باید با خدمات مختلف میزبانی وب آشنا شوید تا بتوانید بهترین هاست را متناسب با نیاز وب سایت خود خریداری کنید.

در این مقاله به انواع هاست، مزایای هاست وردپرس و راهنمای کامل خرید هاست وردپرس از برتینا می پردازیم.

دامنه چیست؟

دامنه آدرسی است که کاربران در کادر بالای مرورگر خود تایپ می کنند تا به وب سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. IP وب سایت ها عددی هستند، اما کاربران با استفاده از DNS می توانند نام دامنه خود را انتخاب کنند تا کاربران با وارد کردن نام دامنه به وب سایت خود هدایت شوند.

هاست چیست؟

هاست نوعی میزبانی وب است که وب سایت ها و خدمات اینترنتی را نگهداری و مدیریت می کند. در هاستینگ، سخت افزار، نرم افزار، ذخیره سازی و قابلیت های شبکه برای میزبانی وب سایت ها در نظر گرفته شده است. بدون خرید هاست، وب سایت شما در اینترنت نمایش داده نمی شود و نمی توانید محتوای مورد نظر خود را منتشر کنید.

برای ذخیره فایل‌های موجود وب‌سایت خود، که شامل محتوا و تصاویر می‌شود، به فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید که به عنوان هارد دیسک نیز شناخته می‌شود. یک سرور دارای رم، هارد دیسک، پردازنده و سایر قطعات است که می تواند فایل های زیادی را ذخیره کند. هر سرور به پارتیشن هایی به نام هاست تقسیم می شود.

انواع وجود دارد

یک سرویس میزبانی وب برای نمایش و عملکرد وب سایت شما ضروری است. در زیر مهمترین انواع هاست را توضیح می دهیم:

  • سرور اختصاصی

هاست اختصاصی از وب سایت ها به صورت خصوصی پشتیبانی می کند. در سرور اختصاصی، منابع متعلق به یک سرویس است و بهترین سرعت را در اختیار کاربران قرار می دهد. با یک سرور اختصاصی می توانید به منابع دسترسی کامل داشته باشید و با پیکربندی سرور هر سیستم عامل و نرم افزاری را که می خواهید نصب کنید. هاست اختصاصی برای وب سایت هایی با ترافیک بالا و حجم بالا مناسب است.

در سرور مجازی یا VPS، یک سرور فیزیکی با استفاده از فناوری مجازی سازی به قسمت های کوچکتر تقسیم می شود و در اختیار وب سایت ها قرار می گیرد. در VPS منابع خاصی به وب سایت شما اختصاص داده می شود و در صورت نیاز به منابع بیشتر می توانید منابع وب سایت را ارتقا دهید.

هاست وردپرس برای وب سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می شود. هاست وردپرس شامل افزونه هایی است که عملکرد و سرعت وب سایت را بهبود می بخشد. این نوع خدمات میزبانی به بارگذاری سریع و کاهش احتمال خرابی وب سایت کمک می کند.

هاست وردپرس دارای ویژگی هایی مانند تم های از پیش نصب شده، افزونه های بهینه سازی و به روز رسانی خودکار است. هاست وردپرس با استفاده از کنترل پنل Cpanel در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در هاست ابری، زمانی که کاربران از آن استفاده می کنند، چندین سرور در حال اجرا هستند. هاست ابری عملکرد و امنیت عالی را به کاربران ارائه می دهد. اگر حجم ترافیک زیاد شود یا یکی از سرورها مشکل داشته باشد سرور بعدی شروع به کار کرده و کاستی ها را جبران می کند. هاست ابری برای مجموعه های بزرگ با چندین وب سایت، مانند فروشگاه های تجارت الکترونیک، مناسب است.

مزایای خرید هاست وردپرس از برتینا

  • پشتیبانی 24/7
  • آپتایم 99.9%
  • نصب خودکار وردپرس
  • به روز رسانی خودکار
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه
  • با استفاده از کنترل پنل Cpanel
  • کپی خودکار و دستی

نکات مهم برای خرید هاست وردپرس

همانطور که وب سایت شما رشد می کند، ممکن است به منابع، فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری نیاز داشته باشد، در این صورت ممکن است لازم باشد هاست وردپرس خود را ارتقا دهید. برای خرید هاست وردپرس متناسب با نیاز خود باید به چند نکته توجه کنید:

  • فضای ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی فضایی است که سرور برای آپلود فایل ها و محتوای وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است فضای ذخیره سازی شما برای آپلود فایل ها پر باشد و به فضای بیشتری نیاز داشته باشید، بنابراین توجه به فضای هاست بسیار مهم است.

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید میزبانی وب باید به آن توجه کرد پهنای باند است. استفاده از پهنای باند به استفاده از مقدار معینی از ترافیک در یک بازه زمانی مشخص اشاره دارد. اگر از ترافیک مشخص شده خود استفاده کنید و پهنای باند شما تمام شود، وب سایت شما غیرفعال می شود. راه حل مشکل استفاده از توان یک کانال دیگر است.

شرکت های هاستینگ باید پاسخگو بوده و پشتیبانی خوبی داشته باشند. سیستم ارائه دهنده هاست باید پشتیبانی و پاسخگویی خوبی داشته باشد. ممکن است در حین استفاده از خدمات ما با مشکلاتی مواجه شوید و در نتیجه نیاز به پشتیبانی و حل آن در کوتاه ترین زمان ممکن دارید. اگر ارائه دهنده پشتیبانی خوبی نداشته باشد، احتمال آسیب جدی وجود دارد.

تضمین امنیت سرور و ایمن نگه داشتن اطلاعات کاربر یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. شرکت ارائه دهنده موظف است برای محافظت از داده های مشتریان در برابر خطر هک و حملات سایبری، بالاترین سطح امنیتی، فایروال های به روز و قوی را بر روی سرور در اختیار کاربران قرار دهد.

راهنمای کامل خرید هاست وردپرس از Bertina

شرکت های میزبانی بسیاری وجود دارند، اما همه آنها قابل اعتماد نیستند و خدمات مناسبی ارائه می دهند. برای خرید هاست ابتدا باید با انواع شرکت هاستینگ و خدماتی که می توانند ارائه دهند آشنا شوید و سپس با توجه به نیاز خود یکی از شرکت ها را انتخاب کنید. یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های هاست برتینا است که مرکز داده اختصاصی را در مجموعه خود دارد و خدماتی را با بهترین کیفیت و امنیت به کاربران خود ارائه می دهد.

در زیر نحوه خرید هاست وردپرس از برتینا را مرحله به مرحله توضیح می دهیم:

گام اول:

برای خرید هاست وردپرس برتینا ابتدا باید به وب سایت برتینا مراجعه کنید و از مگامنوی بالای صفحه در قسمت هاست می توانید انواع خدمات هاست را مشاهده کنید. هاست وردپرس را انتخاب کنید یا به آدرس زیر بروید.

https://www.bertina.ir/host/wordpress

مرحله دوم:

در صفحه میزبانی وردپرس، انواع مختلف طرح های خدمات میزبانی وردپرس را مرور کنید، سرویسی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.

مرحله سوم:

با ورود به صفحه جدید، دامنه ای را که قصد خرید هاست وردپرس را دارید وارد کرده و سپس بر روی گزینه چک کلیک کنید.

مرحله چهارم:

پس از تایید دامنه با کلیک بر روی ادامه، به صفحه پرداخت نهایی هدایت می شوید. پس از پرداخت نهایی، سرویس میزبانی وردپرس فعال و قابل استفاده است.

نتیجه

وب سایت ها برای بازدید کاربران نیاز به هاست دارند و هاست وردپرس یکی از محبوب ترین انواع هاست در بین کاربران است. در این مقاله به نکات مهم در انتخاب هاست وردپرس و راهنمای کامل خرید هاست وردپرس از برتینا پرداخته ایم تا بتوانید سرویسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای خود مطابقت دارد. برای خرید هاست وردپرس و مشاهده سرویس های مختلف آن می توانید به برتینا مراجعه کنید و با راهنمایی گام به گام خریدی آسان انجام دهید. همچنین می توانید با شماره 61064-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید