مک بوک ایر جدید بدون پردازنده M2 عرضه می شود – ITIRAN


اپل در حال حاضر روی نسخه به روز شده مک بوک ایر کار می کند که گفته می شود اواخر امسال عرضه خواهد شد.

اما Ming-Chi Ku، یک تحلیلگر برجسته فناوری، معتقد است که این محصول پردازنده M2 یا نمایشگر مینی LED نخواهد داشت. اما با تکنولوژی و شاسی پرکننده Magusif به روز می شود و رنگ های جدیدی ارائه می شود.

همانطور که می دانید اپل در رویداد Peek Performance در ماه مارس چندین محصول سخت افزاری جدید از جمله مک استودیو، دسکتاپ مک با پردازنده M1 Ultra و نمایشگر استودیو معرفی کرد و حالا طرفداران این برند محبوب نسخه به روز شده مک بوک ایر هستند. .

اگرچه برخی منابع قبلاً پیشنهاد کرده بودند که اپل می تواند از پردازنده جدید M2 در مک بوک ایر جدید استفاده کند، اما Min-Chi Ku مطمئن است که این محصول به نسخه بهبود یافته پردازنده M1 با قدرت پردازش و گرافیک بالاتر مجهز خواهد شد. . همچنین، با معرفی M1 Ultra در رویداد ماه مارس اپل، بعید است که از این پردازنده در مک بوک ایر جدید استفاده شود.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرد که مک بوک ایر جدید از نمایشگر مینی LED استفاده نخواهد کرد. فناوری نمایشگر جدیدی که می تواند محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهد.

طبق شایعات اخیر، تولید انبوه مک بوک ایر از سه ماهه دوم یا سوم سال جاری آغاز می شود و تا پایان سال به دست مشتریان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید