پرداخت درآمد برای کاربران دستگاه تغییر کرد – ITIRAN


پلتفرم اشتراک ویدئو آپارات از طرح جدیدی برای افزایش درآمد و سرعت پرداخت خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آپارات، این پلتفرم در «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو»، علاوه بر پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش آگهی‌های تبلیغاتی، تصمیم گرفته است مبلغی را به تولیدکنندگان خود پرداخت کند که میزان آن بستگی به عوامل. مانند «کمیت، کیفیت، نوع» به محتوای تولید و همچنین استقبال مخاطب بستگی دارد. این طرح برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا به ویژه محتوای آموزشی طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، دو تغییر اساسی دیگر در سیستم درآمدزایی آپارات رخ داد که یکی از آنها تغییر درصد سهام آپارات است. این درصد در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در دستگاه هایی با صاحبان کانال هایی است که عضو سیستم کسب درآمد هستند.

در حال حاضر درصد سهم کانال های تولیدکنندگان در ابتدای هر ماه به طور مرتب بررسی می شود و بسته به میزان استقبال و علاقه کاربران به محتوای تولیدکنندگان تغییر می کند، اما از این پس درصد سهم در ابتدا به طور مرتب بررسی می شود. ماهانه و بسته به میزان پذیرش و علاقه کاربران به محتوای تولید شده متفاوت است.

همچنین روند پرداخت درآمد شبکه در آپارات نیز تغییر کرده است. به این ترتیب از این پس تولیدکنندگانی که عضو سامانه درآمدزایی هستند می توانند در هر زمان درخواست دریافت درآمد را در پنل کاربری ثبت کرده و ظرف مدت ۷ روز کاری مبلغ را دریافت کنند. علاوه بر این، تولید محتوای آموزشی با کیفیت نقش مهمی در کسب درآمد از کاربران خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید