گراهامبل، مرکز خرید آیفون در ایران – ITIRAN


کیفیت برتر محصولات اپل نسبت به سایر شرکت ها و ویژگی های متنوع و جذاب آن باعث شهرت آن در سراسر جهان شده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید گوشی، لپ تاپ، تبلت و سایر محصولات اپل بپردازند. اما یکی از مسائل مهمی که اغلب با آن روبرو هستیم اعتماد به نفس است. زیرا امروزه نمونه های جعلی زیادی در بازار وجود دارد و اگر تجربه کافی نداشته باشید، احتمالاً نمی توانید بین آنها تمایز قائل شوید. در نتیجه می توانید سر خود را از دست بدهید. ترس از خرید یک محصول تقلبی به جای اصل باعث می شود نتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. اما ما فروشگاه اینترنتی گراهامبل را به شما معرفی می کنیم که محصولات اصلی اپل وارداتی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

چرا فروشگاه گراهام را انتخاب کنید؟

چرا فروشگاه گراهام را انتخاب کنید؟
چرا فروشگاه گراهام را انتخاب کنید؟

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، اکثر کسب و کارها به سمت اینترنت رفته اند و فروش محصولات در اینترنت بسیار پیشرفته شده است. به همین دلیل، فروشگاه های آنلاین بسیاری وجود دارند که محصولات اپل را ارائه می دهند. اما گرامبل با توجه به خدماتی که ارائه می کرد توانست از رقبای خود پیشی بگیرد. دلایلی که ما به شما توصیه می کنیم از این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید عبارتند از:

تجربه خرید ایمن

در این فروشگاه اینترنتی، شما فقط خرید نمی کنید. در عوض، شما یک تجربه خرید رضایت‌بخش متناسب با نیازهای خود خواهید داشت. تنوع محصولات اپل، انتخاب بین آنها را دشوار می کند. قیمت های بالا از هر گونه خطری جلوگیری می کند. می توانید از خدمات مشاوره رایگان گراهام بل بهره مند شوید. کافیست با شماره های تماس ذکر شده در سایت تماس بگیرید و برای انتخاب بهترین مدل با توجه به نیاز و بودجه خود مشاوره بگیرید.

کیفیت

می توانید از کیفیت محصولی که خریداری می کنید مطمئن باشید. فروشگاه گراهام با سابقه چندین ساله بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد. با خرید این محصول یک بار برای همیشه هزینه می کنید؛ زیرا بادوام هستند و سال ها به شما خدمت خواهند کرد.

کیفیت بالای محصول

چه به دنبال گوشی مناسب برای کارهای شخصی باشید و چه به دنبال خرید یک لپ تاپ با سایز متوسط ​​برای دانشگاه هستید، Grambell شما را تحت پوشش قرار می دهد. تنها با چند کلیک بین محصولات حرکت کنید و هر مدل، طرح و رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. می توانید تمامی محصولات و لوازم جانبی اپل را به صورت آنلاین از وب سایت Graham Humble خریداری کنید.

خدمات پس از فروش حرفه ای

خرید محصولات دست اول و اصل تضمینی برای خراب نشدن و یا نیاز به تعمیر ندارد. گاهی اوقات کوچکترین بی احتیاطی می تواند به سیستم و گوشی شما آسیب برساند. به عنوان یک قاعده، در آن لحظه، ممکن است سرمایه لازم برای خرید مجدد را نداشته باشید یا ممکن است حاوی اطلاعات مهمی باشد که به آن نیاز دارید. در دسترس بودن خدمات پس از فروش به شما کمک می کند تا مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

18 ماه گارانتی

هنگام خرید آیفون یا هر محصول دیگری، داشتن گارانتی خرید شما را آسان می کند. تا 18 ماه پس از خرید، هر مشکلی برای گوشی شما پیش بیاید، می توانید آن را برای بررسی برگردانید و در برخی موارد تعویض کنید. البته باید گارانتی محصول را حفظ کنید.

بهترین قیمت و پشتیبانی مشتری

همه ما می دانیم که محصولات اپل وارداتی و بسیار گران هستند. اما گرامبل این محصولات را با در نظر گرفتن رفاه مشتریان به فروش می رساند و با حداقل سود از آنها پشتیبانی می کند. همچنین آنها را مستقیماً در اختیار کاربران قرار می دهد و هیچ واسطه ای وجود ندارد. در نتیجه قیمت برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

فروشگاه گراهام چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

به جرات می توان گفت که تمامی محصولات اپل و لوازم جانبی آن در این فروشگاه موجود است. اما از محصولات پرفروش آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – تلفن همراه آیفون

گوشی های آیفون پرچمداران این صنعت هستند و بیشترین فروش را دارند. اگر شما هم آیفون می خواهید، کافی است به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. در این فروشگاه جدیدترین آیفون ها را خواهید داشت. با ارائه محصولات جدید این شرکت می توانید آیفون 14 را نیز خریداری کنید.

2- اپل واچ

ساعت های هوشمند اپل برای هر کسی که از آیفون استفاده می کند ضروری است. گراهامبل دارای انواع ساعت های اپل در مدل ها و قیمت های مختلف می باشد که می توانید به صورت ست همراه با گوشی یا جداگانه خریداری کنید.

3 – مک بوک

مک بوک های اپل همیشه همراه دانش آموزان و مهندسان بوده اند. این سیستم ها طراحی بسیار ظریف و سبکی دارند که حمل و نقل آنها را بسیار آسان می کند. همچنین دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است که می توانید بسته به تجربه و نیاز خود انتخاب کنید. هر مدل مک بوکی که می خواهید در فروشگاه اینترنتی گراهامبل موجود است. کار با مک بوک برای شما بسیار سرگرم کننده خواهد بود و دیگر خسته نخواهید شد. در نتیجه عملکرد بهتری دارید که می تواند بر کیفیت خروجی کار شما تأثیر بگذارد.

4- AirPods

با معرفی AirPods یا بلوتوث بی سیم دیگر مشکل باز کردن شبکه بی سیم را نخواهید داشت. ایرپاد همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود و با طراحی اولیه خود از گوش شما بیرون نخواهد افتاد. همچنین صدا را با کیفیت عالی اجرا می کند و می تواند یک مجموعه کامل را با آیفون و اپل واچ برای شما به ارمغان بیاورد.

5 – آی پد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید همیشه سیستم سنگین خود را حمل کنید و همچنان می خواهید استفاده تجاری و شخصی را در تلفن ترکیب کنید، به یک iPad نیاز دارید. آیپد اپل یکی از بهترین های بازار است که مدل های متفاوتی با قابلیت های متفاوت دارد. انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد.

6- لوازم جانبی

فقط خرید محصولات اپل کافی نیست. لوازم جانبی این محصول مانند کابل، شارژر، محافظ در برابر خش، محافظ، قاب و … از لوازم ضروری محصولات اپل هستند که ممکن است بشکنند. هنگام تعویض یا تعویض لوازم جانبی، باید مراقب باشید که محصول اصلی را تهیه کنید. در غیر این صورت می تواند به سیستم شما آسیب برساند و آسیب زیادی به شما وارد کند. بهتر است این لوازم جانبی را از فروشگاهی که گوشی و لپ‌تاپ را خریده‌اید تهیه کنید تا مطمئن باشید.

مزایای خرید از فروشگاه گراهام

مزایای خرید از فروشگاه گراهام
مزایای خرید از فروشگاه گراهام

خرید محصولات باکیفیت و اورجینال با قیمت مناسب یکی از مزیت های خرید از این فروشگاه نیست. علاوه بر این از خدمات متنوع آن بهره مند خواهید شد که از مهمترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

شما می توانید بدون محدودیت خرید کنید

فرقی نمی کند در کدام شهر یا منطقه باشید، فقط سفارش خود را در سایت ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرتان تحویل دهید. کلیه محصولات به تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

مشتری بخر

شما نمی خواهید رنگ گوشی و آیپد خود را از بین تعداد محدودی از نمونه ها انتخاب کنید. هر رنگی که بخوای میتونی به سلیقه خودت سفارش بدی. شما یک آرزو می کنید و آن را به گراهام هامبل می سپارید تا آن را محقق کند.

از قیمت روز مطلع شوید

Grahambell قیمت روزانه محصولات آیفون را به شما ارائه می دهد. شما می توانید در هر زمان قیمت را بررسی کنید و با توجه به بودجه خود انتخاب کنید و به راحتی از بین گزینه های پیش روی خود انتخاب کنید.

صرفه جویی در زمان

نیازی به رفتن به بازار، گشت و گذار در مغازه ها و گذراندن وقت در ترافیک نیست. کافی است در خانه بمانید و در کمتر از چند دقیقه محصول مورد نظر خود را از بین گزینه های متعددی که در اختیار دارید انتخاب کنید و در یک لحظه سفارش دهید. نگران حمل و نقل هم نباشید. محصول خریداری شده شما کاملا سالم و بسته بندی شده با ضمانت سلامت محصول به دست شما می رسد.

محصول را برگردانید

قابلیت برگشت پذیری یکی دیگر از مزایای خرید از گراهام است. اگر سفارش شما مشکلی داشت می توانید بدون نگرانی آن را مرجوع کنید.

حرف پایانی

انتخاب فروشگاه ایده آل می تواند یک خرید لذت بخش را برای شما رقم بزند. همیشه لازم نیست شخصا خرید کنید، فروشگاه های آنلاین این کار را برای شما آسان تر می کنند. با خرید از گراهامبل هیچ نگرانی نخواهید داشت و در صورت بروز مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری می توانید به کارشناسان این فروشگاه مراجعه کنید که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید