اپل دستمزدها را در فروشگاه های اپل افزایش داد – ITIRAN


در حالی که تب بازنشستگی داغ است و وضعیت نیروی کار برای شرکت های بزرگ فناوری تعریف نشده است، منطقی است که شرکت ها بخواهند نیروی کار خود را به طرق مختلف و با افزایش دستمزد و مزایا حفظ کنند.

حال اگر این شرکت با ارزش ترین برند دنیا باشد، اهمیت حفاظت از سرمایه انسانی دو چندان می شود. اپل اخیرا اعلام کرده است که به زودی حقوق بسیاری از کارمندان خود در ایالات متحده را افزایش خواهد داد.

به گفته بلومبرگ، افزایش حقوق شامل کارکنان فروش، کارکنان پشتیبانی Genius Bar و کارکنان ارشد ساعتی می شود که حقوق آنها تا 10 درصد افزایش می یابد. میزان دقیق افزایش حقوق به محل کار کارکنان و سمت هایی که انجام می دهند نیز بستگی دارد.

به گفته این نشریه، این افزایش 10 درصدی حقوق شامل همه کارکنان شرکت نمی شود و ممکن است تنها 2 درصد به حقوق برخی اضافه شود. خبر افزایش دستمزد در حالی منتشر شد که اپل اخیراً امتیازات کاری تمامی کارکنان فروشگاه خود را در ایالات متحده افزایش داده است.

به گزارش بلومبرگ، این شرکت از 4 آوریل مدت مرخصی استعلاجی، مرخصی استحقاقی خانوادگی و غیره را برای تمامی کارکنان 270 فروشگاه خود در سراسر کشور افزایش خواهد داد.

مانند بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها، اپل در استخدام و حفظ کارمندان در طول اپیدمی کرونا با چالش هایی مواجه است. افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس همچنین به کمبود نیروی کار و بسته شدن بسیاری از مغازه ها منجر شده است.

اما اخیراً کارمندان فروشگاه اپل از شرایط بد کاری و دستمزدهای پایین و فشار زیاد شکایت کرده اند. این شکایات در حالی مطرح می شود که اپل در ماه های اخیر توانسته فروش خوبی داشته باشد و چندین رکورد از نظر درآمد را بشکند.

دیدگاهتان را بنویسید