وان پلاس رولینگ CE 2 با قیمت 4299 دلار معرفی شد – ITIRAN


وان پلاس اخیرا جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Rolling 2 CE را معرفی کرده است.

این محصول نسخه ارزان‌تری از مدل وان پلاس رولینگ 2 است و حروف CE از عبارت Core Edition گرفته شده است. به گفته وان پلاس، این گوشی موجود ۴۲۹۹ دلار قیمت دارد.

در مورد مشخصات و قابلیت های این گوشی نیز باید گفت که اگر Rolling 2 CE جزو مدل های سایز متوسط ​​است اما به ویژگی هایی مجهز است که در گوشی های پرچمدار به چشم می خورد.

این ویژگی ها از شارژر سریع 65 واتی و شارژر سریع SuperVOOC پشتیبانی می کنند. همچنین دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED با وضوح 1080p و نرخ تجدید 90 هرتز است.

قدرت پردازشی این گوشی را پردازنده مدیاتک Dimension 900 تامین می کند که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. علاقه مندان به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانند از این کارت حافظه microSD برای افزایش این ظرفیت استفاده کنند.

در پشت بدنه یک سیستم دوربین سه گانه قرار دارد که دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور ماوراء بنفش 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. طرفداران سلفی نیز می توانند با دوربین 16 مگاپیکسلی جلوی دستگاه عکس های خاطره انگیزی بگیرند.

علاقه مندان به محصولات وان پلاس می توانند این گوشی را از سوم مارس پیش خرید کنند. OnePlus Rolling CE 2 از 10 مارس در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید