ایلان ماسک مدیر عامل توییتر را به مناظره دعوت می کند – ITIRAN


مناظره در توییتر و ایلان ماسک ادامه دارد و در جدیدترین اتفاق، ایلان ماسک با انتشار یک توییت، مدیرعامل توییتر را به یک مناظره عمومی زنده دعوت کرد. این در حالی است که معامله 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید توییتر در حال حاضر متوقف شده است و باعث شده این شبکه اجتماعی از ثروتمندترین مرد جهان شکایت کند.

ایلان ماسک در توییتی نوشت: من پاراگ آگراوال را به مناظره درباره تعداد ربات‌های فعال در توییتر دعوت می‌کنم. به او اجازه می دهیم ادعای خود مبنی بر اینکه تعداد ربات های توییتر کمتر از 5 درصد است را ثابت کند.

ماسک سپس این توییت را در صفحه اصلی پروفایل خود منتشر کرد و سپس از میلیون ها دنبال کننده خود پرسید که آیا ادعاهای توییتر در مورد تعداد ربات های توییتر صحت دارد یا خیر.

تاکنون حدود 47 درصد با انتخاب گزینه «نه» موافقت خود را با ایلان ماسک اعلام کرده اند که نشان می دهد کاربران توییتر تا حدودی با ادعای ایلان ماسک موافق هستند.

بعید است که مدیرعامل توییتر اختلاف با ایلان ماسک را بپذیرد و از طرفی احتمال واکنش هیئت مدیره توییتر به این اقدامات اخیر ایلان ماسک بسیار اندک است. هیئت مدیره توییتر ترجیح می دهد روند مبارزه با ثروتمندترین مرد جهان را از طریق دادگاه ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید