برنامه ChatGPT در iPad با ویژگی های جدید به روز شد – ITIRAN


ساعاتی پیش شرکت Open AI قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن ChatGPT در آیپد اضافه کرد تا کاربران بتوانند بهتر از تمام فضای صفحه نمایش این دستگاه استفاده کنند.

طبق اعلام این شرکت، نسخه به روز شده اپلیکیشن ChatGPT iOS ویژگی های جدید دیگری مانند کشیدن و رها کردن، پشتیبانی از دستیار صوتی سیری و یکپارچه سازی با میانبرها را اضافه کرده است.

با اضافه شدن پشتیبانی سیری در آیپد، اپلیکیشن ChatGPT در آیپدها اکنون به جای آیفون در اندازه تمام صفحه اجرا می شود. همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن به این اپلیکیشن اضافه شده است و کاربران می توانند پیام ها را از رابط چت حذف کرده و به اپلیکیشن های دیگر منتقل کنند.

علاوه بر این، با این به روز رسانی می توانید ChatGPT را از طریق دستیار صوتی سیری فراخوانی کنید. همچنین می توانید یک سوال ایجاد کنید و یک مکالمه جدید را از این چت بات در میانبرها شروع کنید.

اگر به خاطر داشته باشید، OpenAI ماه گذشته نسخه iOS برنامه ChatGPT را منتشر کرد و به آرامی در حال بهبود قابلیت های آن است. در آخرین به روز رسانی، سابقه چت و ورودی صوتی بهبود یافته است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه اندرویدی این ربات هوش مصنوعی در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ماه فوریه، OpenAI اشتراک ممتازی به نام ChatGPT Plus را راه‌اندازی کرد که دسترسی اضافی به همراه امکان استفاده از آخرین مدل GPT-4 را با هزینه اشتراک 20 دلار در ماه ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید