دامنه استعفای مدیران در توییتر – ITIRAN


توییتر در زمان ایلان ماسک با موجی از اخراج ها و البته استعفای مدیرانش همراه بود و حالا خبر استعفای مدیر امنیت و اعتماد این شرکت رسیده است.

به گزارش رویترز، الا اروین، مدیر محتوای این پلتفرم، از سمت خود استعفا داده است. پیش از این در اخبار گزارش شده بود که حساب کاربری اسلک اروین نیز غیرفعال شده است.

در حالی که الا اروین استعفای خود را هم در توییتر و هم در اسلک تایید کرد، او چیزی در مورد دلیل تصمیم خود نگفت. مدیر عامل فناوری در نوامبر 2022 پس از کناره گیری یول راث از توییتر این سمت را بر عهده گرفت.

یول راث، مدیر سابق اعتماد و امنیت توییتر، در اولین مصاحبه خود پس از ترک توییتر در نوامبر گذشته، گفت توییتر در زمان ایلان ماسک از امنیت کمتری برخوردار است.

به نظر می رسد ایروین از ماسک، قهرمان آزادی بیان حمایت می کند و از او در برابر منتقدان رویکرد او به تعدیل محتوا دفاع می کند. اما اکنون شواهد خلاف این را نشان می دهد.
این در حالی است که او قبلا گفته بود که ایلان ماسک به تیم تحت رهبری خود گفته است که امنیت پلتفرم را در اولویت قرار دهند و نگران تأثیر این سیاست ها بر تعداد کاربران نباشند. اما اخیرا، مرکز مبارزه با نفرت دیجیتالی در گزارشی اعلام کرد که توییتر در رسیدگی به 99 درصد از سخنان تنفرآمیز، از جمله محتوای نژادپرستانه، همجنسگرا هراسی، و سایر مطالب ارسال شده توسط کاربران پولی (تویتر آبی) در این پلتفرم شکست خورده است. .

از زمان خرید ایلان ماسک، توییتر هزاران کارمند را اخراج کرده است، از جمله افرادی که وظیفه آنها جلوگیری از انتشار محتوای غیرقانونی و مضر، حفاظت از یکپارچگی انتخابات و ترویج انتشار اطلاعات دقیق در این پلتفرم بوده است.
اگرچه ماسک یک ویژگی یادداشت‌های انجمن را به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست روی توییت‌ها نظر بدهند، اما به نظر می‌رسد این ویژگی نیز مؤثر نبوده است.

شیوه‌های تعدیل محتوای این پلتفرم در حال حاضر به‌شدت توسط تنظیم‌کننده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، و استعفای ایروین در حالی رخ می‌دهد که رابطه این شبکه اجتماعی با تبلیغ‌کنندگان به خوبی تعریف نشده و حفظ آن دشوار است. .

اتفاقا، ایلان ماسک در اوایل این ماه از استخدام لیندا یاکارینو، مدیر سابق تبلیغات در NBCU، به عنوان مدیرعامل جدید این شبکه اجتماعی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید