تماشای فیلم های بلند روز در نماشات – ITIRAN


تماشای فیلم و فیلم همیشه یکی از بهترین و مهم ترین سرگرمی های افراد است. در این میان، یکی از محبوب ترین ژانرها برای گذراندن وقت با دوستان یا خانواده، تماشای فیلم های اکشن است. این ژانر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار پرطرفدار است و متعلق به گروه سنی خاصی نیست، از نوجوانان پر انرژی گرفته تا پیرمردهایی که دوست دارند این نوع فیلم ها و سریال ها را ببینند و دوران جوانی خود را به یاد بیاورند. . در سال های اولیه این ژانر به شکلی متفاوت از آنچه امروز می بینیم روی پرده سینما عرضه می شد. وجود صحنه های مهیج همراه با کشمکش و تقابل زیاد، هیجان مخاطب را افزایش می دهد و به همین دلیل از سال های اولیه سینما، این ژانر یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی در بین مخاطبان عام محسوب می شود.

با گذشت سال ها تولید فیلم های بلند افزایش یافته و طبیعی است که بسیاری از آثار خلق شده در این مدت حداقل کیفیت موضوع و تولید را ندارند و ارزش دیدن را ندارند. در اینجا باید بدانیم کدام فیلم اکشن را بر اساس استاندارد قابل اعتماد انتخاب و تماشا کنیم. چگونه می توانیم بهترین گزینه ها را در بین این همه فیلم پیدا کنیم؟ چه معیارهایی برای مناسب ترین انتخاب وجود دارد؟ در این مقاله علاوه بر معرفی رسانه به عنوان مرجع بهترین فیلم های اکشن، به معرفی برخی از این فیلم ها می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ابزارهای انتخابی برای تماشای بهترین فیلم های اکشن

سرویس پخش آنلاین محتوای نماهات دارای آرشیو قوی از بهترین فیلم ها و سریال های تولید شده در جهان است. بدون شک یکی از اصلی ترین قسمت های آرشیو سایت نماآشات، فیلم های اکشن هستند که همیشه از محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برخوردار هستند. ما می دانیم که فیلم های اکشن زیادی در سراسر جهان تولید می شوند و بنابراین همه فیلم های اکشن تولید شده فیلم های خوبی نیستند و ارزش وقت گذاشتن برای تماشا را ندارند. اینجا خدمات خوب وادی مثل نماشات نقش بسیار پر رنگی در انتخاب و تماشای یک فیلم اکشن خوب دارد. تیم محتوایی وب سایت نماآشات با دقت فراوان بهترین فیلم های اکشن تولید شده در جهان را پیدا کرده و پس از تکمیل آنها فیلم ها را برای مشاهده در این رسانه تصویری قرار می دهند.

همانطور که قبلاً در مورد مزایای سرویس VOD می دانید، کاربر می تواند بدون اشغال فضای هارد دیسک خود و بدون توقف در وسط تماشای فیلم، به سرعت آن را به صورت آنلاین تماشا کند. حتی برخلاف سایر سرویس‌های VOD، کاربر می‌تواند از کل آرشیو غنی خود بدون پرداخت یک ریال در رسانه توزیع محتوای آنلاین Namaashot لذت ببرد. از آنجایی که وب‌سایت انتخاب بهترین فیلم‌های هر ژانر را به عهده می‌گیرد، کاربر می‌تواند به راحتی با یک کلیک از تماشای یک فیلم خوب از آن ژانر در دسته فیلم‌های اکشن مطمئن شود. طبق معمول هر ساله فیلم های اکشن باکیفیتی در بازار وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

معرفی بهترین فیلم های اکشن وب

کارتر

کارتر یک فیلم اکشن و ترسناک محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی یونگ بیونگ گیل با بازی جو وون، لی سونگ جائه، جون سئوری و کیم بو مین است. داستان فیلم حول محور یک مامور مخفی است که زمانی که حافظه خود را از دست می دهد به وسط یک ماموریت مرموز پرتاب می شود. این فیلم توسط نتفلیکس در 5 آگوست 2022 منتشر شد.

کارتر
کارتر

داستان فیلم در مورد ماموری به نام کارتر است که در یک اتاق هتل در میان ناکجاآباد از خواب بیدار می شود، اما نه از خود و نه حتی نامش یاد می کند. بدون هیچ خاطره ای از گذشته خود، او به یک ماموریت خطرناک فرستاده می شود. او باید هویت خود را در حالی که از مرگ فرار می کند، سایه به سایه تعقیب می کند، کشف کند و بفهمد که چگونه از اینجا بیرون آمده و صدای مرموزی که او را کارتر می نامد کیست و… امتیاز فیلم توسط imdb نه چندان خوب با 5.1 از 10.

تله

تله
تله

طعمه (به انگلیسی: Prey) یک فیلم علمی تخیلی، اکشن و ترسناک تاریخی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی دن تراختنبرگ و نویسندگی پاتریک ایسون، بر اساس مجموعه فیلم‌های Predator توسط جیم توماس و جان توماس است. این پنجمین قسمت از این مجموعه و پیش درآمد چهار فیلم اول است. امبر میدتاندر، داکوتا بیورز، میشل تراش، استورمی کیپ، جولیان بلک آنتلوپ و دین دی لیگرو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نارو، یک زن جوان کومانچی که به عنوان شفا دهنده آموزش دیده، در دشت بزرگ در سال 1719 اتفاق می‌افتد و رویای تبدیل شدن به یک شکارچی ماهر مانند برادرش تابه را دارد. نارو هنگام ردیابی یک گوزن با سگش ساری، متوجه یک ناهنجاری در ابرها می شود که آن را به طوفان موگ ها نسبت می دهد. در واقع این ناهنجاری در مورد یک سفینه فضایی متعلق به یک دزد دریایی است. نارو این را نشانه ای از اثبات خود می داند. Tabe موافقت می کند که نارو را بیاورد تا به گروه جستجوی شیر کوهی بپیوندد که به یکی از شکارچیان قبیله حمله کرد، اما فقط به این دلیل که اگر شکارچی زنده پیدا شود، نارو بتواند درمان پزشکی را آغاز کند و…. این فیلم با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد و امتیاز 7.2 از 10 را از سایت imdb دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید