راهنمای برنامه های گردشگری در سال 2022 – ITIRAN


اگر عاشق سفر و کشف تجربیات جدید و هیجان‌انگیز هستید، باید بدانید که برنامه‌ریزی یک سفر چقدر می‌تواند دشوار و پیچیده باشد و چقدر جزئیات کوچک را شامل می‌شود. در اینجا بهترین برنامه های سفر برای هر مقصدی که انتخاب می کنید وجود دارد. این اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا برنامه ای جامع و کامل از تجهیزات لازم، غذا، مکان های دیدنی و سایر موارد ضروری به دست آورید و سفری راحت و بی دغدغه داشته باشید. شرکت مسافرتی معروف ایرانی در این مقاله قصد دارد چند نمونه از بهترین برنامه های سفر برای مقاصدی مانند تور دبی، تور ارمنستان و تور عمان را به شما معرفی کند؛ در آینده با ما همراه باشید.

برنامه های سفر به دبی

در این مقاله شما را با اپلیکیشن های سفر به دبی آشنا می کنیم سفر دبی بهتر است نرم افزارها و برنامه ها را روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها ببرید. اگر علاقه مند به سفر به امارات متحده عربی و شهر زیبای دبی هستید باید به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که نصب برخی اپلیکیشن ها بر روی گوشی شما می تواند در سفر به دبی و مسافرت راحت تری داشته باشید. بهترین چیزی که میتونی باش.

برنامه های سفر به دبی
برنامه های سفر به دبی
  • اپلیکیشن سفر تایم اوت دبی: این یکی از برنامه های دبی است، برای افرادی است که می خواهند در سفر به دبی خرید کنند.
  • دبی مترو: بهترین اپلیکیشن برای افرادی که قصد سفر با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی را دارند. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد از زمان حرکت قطارها در شهر مطلع شوید.
  • بازدید کنید دبی: این یک برنامه کامل است که هر توریستی باید به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دبی داشته باشد. تمام جزئیات مربوط به رستوران ها، مراکز خرید، سواحل، جاذبه های گردشگری، رویدادها، مکان های ورزشی، سیستم حمل و نقل و موارد دیگر در شهر دبی در Visit Dubai موجود است.
  • برنامه دبی مال: این به شما امکان می دهد به یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان با حدود 1200 بخش خرده فروشی دسترسی داشته باشید.
  • گوزل: اگر عاشق زندگی شبانه در دبی هستید، می توانید با نصب این اپلیکیشن از تخفیف های مختلفی برخوردار شوید. علاوه بر این، اپلیکیشن Guzzle به شما این امکان را می دهد که سرگرمی های مختلف را در شهر دبی با قیمت پایین امتحان کنید.
  • تقاضا: اگر عاشق غذا خوردن هستید اپلیکیشن طلابت را دانلود کنید. این یک برنامه تحویل غذا است که به شما کمک می کند تا در هر زمان از بهترین رستوران های دبی غذا سفارش دهید و این خدمات 24 ساعته در دسترس است.

برنامه های سفر با سفر به ارمنستان

اگر قصد سفر به کشور زیبای ارمنستان را دارید یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید نصب اپلیکیشن های سفر برای ارمنستان است. با نصب اپلیکیشن های ارمنی به راحتی می توانید فرآیندهای مختلفی را در این کشور انجام دهید. از سفارش غذا یا تاکسی گرفته تا جستجوی مسیرهای پیاده‌روی خاص و زمان‌بندی رویدادهای مختلف در ارمنستان، همه چیز در برنامه‌های ارمنستان موجود است و توصیه می‌کنیم با سفر به ارمنستان حتما این برنامه ها را نصب کنید:

  • برنامه رویدادهای ایروان: اگر به دنبال رویدادهایی هستید که در ایروان برگزار می شود، می توانید Yerevan Events را که یکی از برنامه های کشور ارمنستان است را نصب کنید.
  • من برنامه: اگر می خواهید از دانلود برنامه نقشه خودداری کنید، به اینترنت متصل شوید، نقشه ارمنستان را پیدا کنید، مبدا و مقصد و … را مشخص کنید و به سرعت از مبدا به مقصد بروید، اپلیکیشن Maps. من را دانلود کنید.
  • برنامه تاکسی: این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در ارمنستان برای حمل و نقل در داخل و خارج از ایروان است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید درخواست تاکسی کنید و وسیله نقلیه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  • برنامه من: پیشنهاد ما این است که در سفر به ارمنستان فقط در مواقعی که گرسنه هستید غذا را از طریق اپلیکیشن منو سفارش دهید. سفارش دهید و همچنین این برنامه خوشمزه ترین و بهترین رستوران های ایروان را پوشش می دهد.

برنامه های سفر با سفر به ارمنستان

برنامه های سفر با تور عمان

برنامه سفر با سفر به عمان اصولاً یاور و همراه مسافران است که با انواع سفرهای درون شهری و برون شهری سروکار دارد و این روزها همه فعالیت ها و کارهای ضروری خود را با گوشی هوشمند انجام می دهیم. خوب است لیستی از بهترین اپلیکیشن های سفر را در تلفن همراه خود داشته باشید تا یک برنامه سفر دقیق و حساب شده تهیه کنید. این برنامه ها با ویژگی های سریع و دقیق خود نیاز ما را به ذخیره یا به خاطر سپردن اطلاعات سفر کاهش داده اند. از سوی دیگر، کارهایی مانند رزرو بلیط و هتل و برنامه ریزی سفری که ممکن است روزها طول بکشد، اکنون تنها با یک تلفن ساده در چند ثانیه قابل انجام است.

برنامه های سفر با تور عمان
برنامه های سفر با تور عمان

می‌توانید از برنامه‌های راهنمای گردشگری عمان، راهنمای سفر عمان Tristansoft و BigGuide Oman Map برای مشاهده مکان‌های دیدنی در مسقط یا سایر شهرهای عمان استفاده کنید. اگر عاشق آب و تجربه‌های هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید به سواحل عمان بروید و آفتاب بگیرید، باید Oman: Beach Travel Guide را دانلود کنید.

حتماً برنامه‌های فرودگاه‌های عمان و OTAXI را دانلود کنید و رستوران‌هایی را از Tristansoft’s Oman Reisefunhrer و راهنمای سفر ضروری عمان برای گردش در عمان پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید