سامسونگ سری نوت بوک های Galaxy Book 3 – ITIRAN را معرفی کرد


سامسونگ ساعاتی پیش سه عضو جدید به نام‌های گلکسی بوک 3 پرو، گلکسی بوک 3 پرو 360 و گلکسی بوک 3 اولترا را به خانواده لپ‌تاپ خود اضافه کرد.

این سه محصول که نسخه های ارتقا یافته مدل های سال گذشته گلکسی بوک 2 به حساب می آیند، با وجود برخی شباهت ها با تفاوت هایی مانند صفحه نمایش بزرگتر و پردازنده بهبود یافته روانه بازار خواهند شد.

این لپ تاپ ها از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core و صفحه نمایشی استفاده می کنند که سامسونگ آن را Dynamic AMOLED 2X می نامد. این پنل قبلا در برخی از گوشی های گلکسی سامسونگ استفاده می شد.

این پنل همچنین از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و به رزولوشن ۲۸۸۰×۱۸۸۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز شده است. این در حالی است که مدل سال قبل با نسبت 16:9 عرضه شد.

این نمایشگر OLED دارای ویژگی هایی مانند زمان پاسخگویی سریع، رنگ سیاه عمیق و زاویه دید گسترده است. مدل گلکسی بوک 3 پرو در دو نسخه 14 و 16 اینچی و مدل گلکسی بوک 3 پرو 360 نیز با صفحه نمایش 16 اینچی عرضه خواهد شد.

پیشرفته ترین عضو خانواده که با نام گلکسی بوک 3 اولترا معرفی شده است، با قیمت بالاتر و مشخصات قوی تر برای استفاده از کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 عرضه می شود و این محصول را به رقیبی برای مک بوک پروهای اپل تبدیل می کند. .

به گفته سامسونگ، گلکسی بوک 3 پرو قیمت پایه 1449 دلاری دارد 360 برای 1899 دلار و نسخه گلکسی بوک 3 اولترا از 17 فوریه با قیمت 2399 دلار به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید