«ازکی» امکان خرید قطعات بیمه بدون نیاز به چک و سفته را فراهم کرد – ITIRAN


خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه جزئی در ازکی مرسوم است اما به تازگی این وبسایت شرایط خرید قطعات بدون چک و صورتحساب را آغاز کرده است.

افزایش قیمت ها بر هزینه خرید بیمه نیز تاثیر گذاشته و همین امر باعث شده تا برخی از مشتریان از بیمه های غیر اجباری مانند بیمه بدنه خودرو صرف نظر کنند، این در حالی است که این بیمه در جلوگیری از ضرر و زیان در حوادث بسیار مهم است. فروش قطعات بیمه راهکاری است که خریداران بیمه می توانند توان مالی خود را افزایش داده و فشار وارده بر مشتریان را کاهش دهند و بستر “ازکی” شرایطی را برای مشتریان فراهم می کند تا قطعات بیمه را بدون نیاز به چک و سفته پرداخت کنند. در واقع اکثر شرکت ها بیمه جزئی را با شرط ارائه چک توسط مشتری ارائه می کنند، اما «ازکی» برای خرید بیمه جزئی شرط چک یا سفته را حذف کرده است.

بر این اساس مشتریان می توانند برای مشاهده انواع بیمه خودرو به سایت «ازکی» مراجعه کرده و بیمه نامه شخص ثالث و بیمه بدنه مورد نظر خود را بصورت آنلاین و بدون چک و قبض خریداری کنند. پیش از این ازکی اقدام به خرید قطعات بیمه به صورت چک یا پیش نویس کرده بود و در حال حاضر برای تسهیل شرایط این خدمات بدون چک یا پیش نویس نیز ارائه می شود.

Ezki چگونه بیمه مدت دار ارائه می دهد؟

وب سایت ازکی برای سهولت در خرید بیمه سپرده خودرو این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و به طور کامل بیمه نامه شکست شخص ثالث و بدنه مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. مهمترین مزیت خرید اقساطی بیمه بدنه این است که کاربران تنها با پرداخت کسری از مبلغ بیمه می توانند بیمه نامه شخص ثالث دریافت کنند. اما با توجه به اینکه شرکت ها برای فروش قطعات باید چک ارائه دهند، بستر «ازکی» این شرط را برای خرید قطعات بیمه حذف کرده و به عنوان واسطه بین مشتری و شرکت بیمه، ریسک خرید پرداختی را به همراه دارد. بدون چک

نحوه استفاده از بیمه ایزاکی

برای خرید بیمه مدت دار از ایزکی، کاربران باید ابتدا وارد سایت ازکی شده و در صفحه خرید بیمه، اطلاعات خودرو را وارد کرده و مبلغ پوشش مورد نیاز را انتخاب کنند. در مرحله بعد در بین شرکت های بیمه ای که بیمه بدنه را ارائه می کنند باید آنهایی را که امکان خرید قطعات را دارند بررسی کرده و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

مطالبات بیمه قطعات چگونه پرداخت می شود؟

پس از خرید اقساطی بیمه بدنه در صورت بروز حادثه تا پایان مهلت مقرر به بیمه شده خسارت پرداخت می شود. اما در صورتی که کاربر بیمه شخص ثالث خودروی خود را به صورت اقساطی خریداری کرده باشد و مدت اقساط آن نگذشته باشد، خسارت طبق تعهدات توافق شده پرداخت خواهد شد. البته در این قاعده استثنائاتی نیز وجود دارد و برخی از شرکت های بیمه برای دریافت خسارت، ابتدا مشتری را ملزم به تسویه حساب خود می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید