نسخه جدید MacOS WhatsApp راه اندازی شد – ITIRAN


واتس اپ چند ساعت قبل از انتشار نسخه قابل نصب شبکه اجتماعی خود در سیستم عامل MacOS خبر داد.

به گفته این شرکت، کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی واتس اپ، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند. این سرویس پیام رسان پیش از این به صورت نسخه تحت وب برای کاربران مک در دسترس بود، اما نسخه جدید در قالب اپلیکیشنی در دسترس است که تجربه کاربری بهتری را با این شبکه اجتماعی فراهم می کند.

طبق اعلام واتس اپ، این نسخه از رابط کاربری سه صفحه ای استفاده می کند که حتی امکان مشاهده و دسترسی به چت های آرشیو شده، پیام های ستاره دار و تماس ها را نیز فراهم می کند.

اگرچه این برنامه برای دانلود برای همه کاربران در دسترس است، اما هنوز در مرحله بتا است و طبق وب سایت WABetaInfo، بر اساس چارچوب توسعه چند پلتفرمی اپل به نام Catalyst ساخته شده است.

این پروژه برای ارائه اپلیکیشن های آیپد راحت در مک در حال پیگیری است، اما با وجود گذشت چندین سال از انتشار نسخه آی پد اپلیکیشن واتس اپ، هنوز خبری از عرضه این اپلیکیشن بومی برای کاربران مک نیست. سراسر دنیا.

با این حال، انتشار نسخه بتا این برنامه ممکن است خبر خوبی برای دارندگان مک باشد. تاکنون تنها کاربران محدود TestFlight قادر به نصب و استفاده از نسخه بتا واتس اپ بودند، اکنون این امکان برای کاربران مک در سراسر جهان وجود دارد که این برنامه را از طریق وب سایت WhatsApp دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید