مدیر عامل Adobe: هوش مصنوعی هوش انسانی را تقویت می کند – ITIRAN


شانتانو نارایان، مدیرعامل ادوبی در مصاحبه ای گفت که هوش مصنوعی مولد هرگز جایگزین نبوغ انسان نخواهد شد، بلکه آن را تقویت می کند.

ناراین در مصاحبه ای با جیم کرامر از CNBC گفت که این فناوری بهره وری را افزایش می دهد و به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا ایده های خود را بهتر و راحت تر توسعه دهند.

در حال حاضر نرم افزار Adobe Firely از هوش مصنوعی قدرتمند استفاده می کند و کاربران برنامه های محبوب این شرکت از جمله Photoshop و Illustrator می توانند از آن برای تولید محتوای خود استفاده کنند.

این مدیر فناوری گفت: آکواریوم مصنوعی می تواند مشاغل کوچک یا متوسط ​​را وارد میدان کند و به عنوان یک شتاب دهنده عمل کند. همچنین به این شرکت ها خدمات اقتصادی ارائه می کند.

داران توانایی هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر جدید را جادو توصیف کرد. وی افزود: تقریباً مثل این است که می‌توانید دقیقاً روی چیزی که می‌خواهید اجرا کنید تمرکز کنید. و این هوش مصنوعی است که قادر به درک آنچه می خواهید طراحی و ایجاد کنید و آن را برای شما انجام دهد.

طبق گزارش‌های اخیر، ادوبی سه‌ماهه موفقی را پشت سر گذاشت و ۴.۸۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که پیش‌بینی ۴.۷۷ میلیارد دلار را پشت سر گذاشت. همچنین ارزش سهام این شرکت اخیراً 2 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید