نظر کارشناسان در مورد آینده قیمت بیت کوین – ITIRAN


پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده مشکلی است که همه فعالان و سرمایه گذاران این صنعت را نگران کرده است. نظرات و تحلیل های مختلفی در مورد قیمت بیت کوین وجود دارد. برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین در آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت و حتی از فلزات گرانبها پیشی خواهد گرفت. از سوی دیگر، برخی از تحلیلگران و کارشناسان ممکن است چندان به آینده بیت کوین خوش بین نباشند. با توجه به طیف گسترده ای از پیش بینی ها در قیمت بیت کوینیافتن پاسخ مناسب کار آسانی نیست. اما نگاهی به نظرات این کارشناسان می تواند به درک تصویر کلی از آینده بیت کوین و به طور کلی قیمت ارزهای دیجیتال کمک کند.

نظر کارشناسان در مورد آینده قیمت بیت کوین

نظر کارشناسان در مورد آینده قیمت بیت کوین

جان پافر یک تحلیلگر بازار مالی پیش بینی هیجان انگیزی در مورد آینده بیت کوین دارد. او معتقد است که بیت کوین در آینده جایگزین طلا خواهد شد. یعنی وسیله ای برای پس انداز اموال و ذخایر ارزی می شود. او در این زمینه روند کلی قیمت بیت کوین را بیش از حد ارزیابی می کند و حتی از احتمال قیمت 700 هزار دلاری نیز صحبت می کند.

مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital است و از سال 1989 در بازارهای مالی فعالیت می کند و همچنین در شرکت هایی مانند Goldman Sachs، Hudson River Park و Fortress کار کرده است. او خود یکی از افرادی بود که توانست از بازار ارزهای دیجیتال سود زیادی کسب کند. پیش بینی های او در مورد بیت کوین تاکنون به حقیقت پیوسته است. او یکی از معدود افرادی است که قیمت بیت کوین را در سال 2017 10000 دلار و در سال 2020 65000 دلار پیش بینی کرد. او معتقد است که روند صعودی بیت کوین پس از سقوط 1401 اتفاق خواهد افتاد.

توماس لی یکی دیگر از سرمایه گذاران بیت کوین در حال افزایش است قیمت ارز دیجیتال امیدی به آینده وجود دارد. به گفته وی، قیمت بیت کوین به زودی به 125 هزار دلار خواهد رسید. یکی از دلایلی که او پیش بینی می کند افزایش پذیرش بیت کوین در کشورها و بین مردم است.

جان مک آفی، یک برنامه نویس مشهور جهانی است که پیش بینی های هیجان انگیزی در مورد قیمت بیت کوین انجام می دهد. او معتقد است که قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

وینی لینگهام جان مک آفی نیز همین نظر را دارد. با این تفاوت که او معتقد است بیت کوین برای قیمت 1 میلیون دلار به زمان بیشتری نیاز دارد. او معتقد است که تا سال 2030 قیمت بیت کوین بین 100 هزار تا 1 میلیون دلار خواهد بود.

جو دیویس،او یک اقتصاددان در Vanguard Investment Management است و اصلاً به بیت کوین و ارزهای دیجیتال اعتقادی ندارد. او معتقد است تا زمانی که نوسانات قیمت بیت کوین بسیار بالا باشد. بیت کوین هیچ ارزشی ندارد.

دیمین سولاش، یکی از عجیب ترین پیش بینی ها را داشت که بازار ارزهای دیجیتال به سرعت آن را ثابت کرد. در سال 2021 او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا دو ماه آینده به صفر می رسد و اکنون در اواسط سال 2022 هنوز این اتفاق نیفتاده است!

جردن بلفورتکه به عنوان گرگ وال استریت شناخته می شود، که اخیراً نسبت به بیت کوین صعودی بوده است، پیش بینی می کند که بیت کوین طی 3 تا 5 ماه آینده برای سرمایه گذاران سود خواهد آورد. او به دارندگان بیت کوین توصیه کرد که دارایی های بیت کوین خود را حداقل تا 36 ماه دیگر نقد نکنند.

چگونه قیمت آینده بیت کوین را تخمین بزنیم؟

همه این نظرات، چه مثبت و چه منفی، بخشی از آنچه کارشناسان در مورد آینده بیت کوین فکر می کنند هستند. اگر به آینده قیمت بیت کوین اعتقاد دارید یا برعکس؛ شما نباید از رویارویی با نظرات مخالف خود هراس داشته باشید. حتی اگر نتیجه گیری درستی نداشته باشند، این نظرات می تواند به شما کمک کند تا برای سرمایه گذاری مناسب استدلال کنید. شما می توانید با توجه به میزان این نظرات، بخشی از سبد سرمایه گذاری خود را به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اختصاص دهید. مراقب باشید تنها بخشی از سرمایه خود را که تاثیر چندانی در زندگی روزمره شما ندارد در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید. قیمت ارز دیجیتال به طور کلی و قیمت بیت کوین به طور خاص می تواند در آینده تغییرات زیادی داشته باشد و نمی توان به این راحتی آن را پیش بینی کرد. بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال به معنای فرصت های بیشتری برای بسیاری از معامله گران برای کسب سود است. شما هم می توانید از این فرصت ها برای کسب درآمد استفاده کنید، اما کارشناسان تاکید دارند که برای ورود به این بازار حرص نخورید و سایر دارایی های خود را بفروشید.

قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال را در Nobitex کنترل کنید

نوبیتکس با بیش از چهار میلیون کاربر، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. می توانید از پلتفرم Nobitex برای تجارت یا سرمایه گذاری استفاده کنید. امکان مشاهده قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به تومان و تتر و استفاده از نمودار این ارزها و همچنین استفاده از ابزارهای معاملاتی مانند محدودیت ضرر، هشدار تغییر قیمت، تجزیه و تحلیل سود و زیان پرتفولیو تنها بخشی است. از خدمات Nobitex که می توانید استفاده کنید سرمایه گذاری و تجارت در بازار ارز دیجیتال را به صورت حرفه ای شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید