نمایش خودروی هیبریدی مرسدس بنز AMG-One 1000 ot – LOSS


پس از بحث های فراوان، سرانجام مرسدس بنز از نسخه تولیدی ابرخودروی AMG-One رونمایی کرد که از موتور هیبریدی 1063 اسب بخاری بهره می برد.

این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و چهار موتور الکتریکی مجهز است که مرسدس بنز از یک توربوشارژر، یک موتور بنزینی و یک موتور نیرو می گیرد. دو مورد دیگر روی محور جلو نصب شده اند.

این ترکیب به خودرو اجازه می دهد تا با حداقل بنزین به سرعت حرکت کند. به گفته این شرکت، AMG-One می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت یا تنها در هفت ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد.

این ابرخودرو مجهز به گیربکس هفت سرعته ویژه ای است که می تواند موتور AMG-One را در بالاترین سطح قرار دهد. مصرف سوخت تخمینی این خودرو 27 مایل در هر گالن (11.4 کیلومتر در لیتر) است که نشان دهنده مصرف سوخت نسبتاً پایدار است.

باتری این خودرو از 768 سلول تشکیل شده است که ظرفیت ترکیبی 800 ولت با حداکثر ظرفیت 800 ولت را فراهم می کند. فضای داخلی کابین تقریبا مشابه مدل مفهومی این خودرو که در سال 2017 معرفی شد، طراحی شده است.

با این حال، اشیایی مانند یک خوشه دیجیتال، یک سیستم اطلاعات، یک فرمان مستطیلی شبیه به مدل های فرمول 1، یک پانل فیبر کربن و یک آینه دیجیتال دید عقب در کابین AMG-One قابل مشاهده است.

به گفته مرسدس بنز، این خودروی لوکس در نیمه دوم سال جاری به دست اولین خریداران خود خواهد رسید. این شرکت اعلام کرده است که در مجموع 275 دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد و تمامی این مدل ها تاکنون به قیمت 2.7 میلیون دلار فروخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید