یک اینچ ارز دیجیتال به Nobitex – ITIRAN اضافه شد


توکن یک اینچی (1 اینچ) در صرافی نوبیتکس فهرست شده است و قابل خرید، فروش و ذخیره برای کاربران ایرانی است.

شبکه یک اینچ شبکه‌ای است که داده‌های صرافی‌های غیرمتمرکز را جمع‌آوری می‌کند تا بهترین قیمت‌های معاملاتی و کمترین کارمزد تراکنش‌ها را در اختیار معامله‌گران قرار دهد. این شبکه در واقع چندین صرافی غیرمتمرکز را به یک پلتفرم واحد متصل می کند.

در میان محبوب ترین صرافی های 1INCH اطلاعات آنها را جمع آوری می کند، می توانیم UniSwap، SushiSwap، 0x، Kyber Network و Balancer را نام ببریم.

پرداخت شبکه بزرگ 1INCH توسط چندین بلاک چین مختلف ارائه می شود و سطح امنیتی این صرافی بسیار بالا است. واقعیت این است که وان اینچ یکی از پروژه های اکوسیستم مالی غیرمتمرکز است که تعداد زیادی ممیزی را پشت سر گذاشته است.

پلتفرم One Inch مشابه وب سایت های رزرو هتل یا خرید پرواز است، با این تفاوت که به جای قیمت بلیط از ایرلاین ها یا هتل های مختلف، قیمت ارز دیجیتال و پرداخت از صرافی های غیرمتمرکز مقایسه و به کاربر ارائه می شود. هنگامی که کاربر پیشنهاد مورد نظر را انتخاب کرد، یک اینچ به طور خودکار فرد را به صرافی غیرمتمرکز متصل می کند.

چندین پروتکل در شبکه One Inch استفاده می شود و هم افزایی این پروتکل ها امکان تراکنش های سریع و ایمن را در پلتفرم DeFi فراهم می کند.

دارندگان ارز دیجیتال وان اینچ که توکن اصلی شبکه وان اچ است و توکن اتریوم محسوب می شود، می توانند در مدیریت این شبکه ایفای نقش کرده و با توجه به نقش مدیریتی این ارز دیجیتال، در رای گیری شرکت کنند. تغییرات پروتکل .

نکته قابل تامل برای آینده ارز وان اینچ این است که سرمایه گذاران بر این باورند که تیم وان اینچ با پذیرش بیشتر و جذب کاربران جدید می تواند آینده روشنی را برای خود و مالی غیرمتمرکز در جهان ایجاد کند.

در حال حاضر وان اینچ در صرافی نوبیتکس درج شده است و این ارز دیجیتال در دو بازار ریال و تتری نوبیتکس قابل خرید و فروش است. با توجه به تعداد میلیون ها کاربر نوبیتکس، شاخص نقدینگی این صرافی بسیار بالاست و از این رو خرید و فروش ارز دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. همچنین تفاوت قیمت صرافی نوبیتکس با سایر صرافی های بزرگ دنیا بسیار ناچیز است. بسیاری از کیف پول ها از جمله TrustVault از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند.

یک اینچ در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه 88 قرار دارد و با قیمت 0.4911 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال در روزهای اوج سال 2021 نیز با قیمت 5.13 دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید