اپل واچ ورزشکاران با صفحه نمایش 2 اینچی عرضه می شود – ITIRAN


خانواده ساعت های هوشمند اپل امسال شاهد عضو جدیدی خواهند بود که متفاوت از سایر مدل های این شرکت است. طبق آخرین اطلاعات این محصول برای ورزشکاران در نظر گرفته شده و از جمله مدل های مقاوم در برابر ضربه و آسیب های احتمالی می باشد.

بلومبرگ با تایید این شایعات اعلام کرد که این ساعت هوشمند جدید پاییز امسال عرضه خواهد شد و قیمت آن کمی بالاتر از مدل های فعلی اپل واچ و حدود 700 دلار خواهد بود.

از تغییرات و آپدیت های این ساعت می توان به صفحه نمایش 2 اینچی اشاره کرد که در هیچ یک از مدل های این ساعت استفاده نشده است. بزرگترین صفحه نمایش این خانواده به اپل واچ سری 7 برمی گردد که با صفحه نمایش 1.9 اینچی عرضه شد.

اندازه این صفحه نمایش نیز 410*502 است که آن را در بین مدل های با وضوح بالا قرار می دهد. به علاوه شیشه این ساعت مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و ناپایداری آن به پایین ترین حد رسیده است.

همچنین قاب این ساعت به گونه ای طراحی خواهد شد که نسبت به قاب های آلومینیومی ساعت های قبلی اپل از دوام بیشتری برخوردار باشد. در مورد مدت زمان شارژ، طبق گفته بلومبرگ، ظرفیت این باتری بهبود می یابد و ورزشکاران می توانند برای مدت طولانی از این ساعت استفاده کنند و با خیال راحت تری از آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های این ساعت بادوام می توان به قابلیت تشخیص دمای بدن اشاره کرد که می تواند افراد را در مورد احتمال تب تشخیص داده و هشدار دهد. در قسمت نرم افزاری این ساعت نیز تغییراتی اعمال شده است که باعث بهبود قابلیت ردیابی حرکات و ثبت جزئیات در حین ورزش های مختلف می شود.

در حال حاضر هیچ یک از مدل های اپل واچ بهترین گزینه برای ورزشکاران نبوده و شرکت هایی مانند گارمین و پولار با عرضه مدل های مختلف توانسته اند بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرند.

به عنوان مثال، اگرچه اپل واچ سری 7 ضد آب است، اما نمی توان از آن در بسیاری از ورزش های آبی استفاده کرد و اغلب در استخرها و آب های کم عمق استفاده می شود. اپل همچنین به دارندگان این ساعت هشدار داده است که از آن در هنگام غواصی، اسکی روی آب یا سایر فعالیت های آبی که مستلزم غوطه ور شدن سریع در آب هستند، استفاده نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید