تاخیر در برنامه اپل برای بازگرداندن کارمندان به کار – ضرر


هنگامی که تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا دوباره افزایش یافت، اپل از برنامه بازگرداندن کارمندان به دفاتر شرکت صرف نظر کرد.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که از 23 می (2 ژوئن) کارکنان این شرکت باید سه روز در هفته در محل کار خود حضور داشته باشند، طبق اطلاعیه ای که ساعاتی پیش برای کارمندان اپل ارسال شد، این طرح به تعویق افتاد. .

اگرچه تاریخ مشخصی برای آینده پروژه اعلام نشده است، اما این شرکت انتظار دارد کارکنان دو روز در هفته سر کار باشند. با این حال، تقاضا برای شرکت در آن زمان به تعویق افتاد.

طبق اعلام قبلی اپل، از هفته آینده کارکنان این شرکت باید روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در اتاق های خود حضور داشته باشند که البته این تصمیم با واکنش ها و اختلاف نظرهایی در داخل شرکت همراه بود.

اپل همچنین به کارمندان خود گفته است که باید در برخی مناطق، به ویژه در دفاتر سیلیکون ولی، از ماسک استفاده کنند. این پیام همچنین به طور جداگانه برای کارکنان فروشگاه های این شرکت ارسال شد و به کارکنان حدود 100 فروشگاه ماسک برای استفاده مجدد از ماسک داده شد.

اپل مجبور به استفاده از ماسک شد، اما در ماه مارس، به دنبال کاهش تلفات، کارکنان این شرکت توانستند بدون ماسک در محل کار حاضر شوند.

اگرچه تاخیر در اجبار کارمندان برای بازگشت به دفاتر اپل به دلیل افزایش تعداد بیماران Coved 19 عنوان شده است، برخی از کارمندان اپل با این طرح مخالفت کرده و می گویند این تصمیم باعث کاهش بهره وری می شود.

موضوع دیگری که توسط این افراد مطرح شد این بود که رفت و آمد از منزل تا محل کار باعث هدر رفتن چندین ساعت می شود که ممکن است برای کار تلف شود.

دیدگاهتان را بنویسید