ثبت نام سازمان های احراز هویت در توییتر آغاز شد – ITIRAN


توییتر اعلام کرد که شروع به ثبت نام سازمان‌های احراز هویت برای صدور نشان‌ها به حساب‌هایشان کرده است.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این ویژگی که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می شد، برای سازمان ها برای ثبت نام و پذیرش برنامه ها آماده است. بر این اساس، سازمان ها علاوه بر نام باید اطلاعات دیگری مانند نام کاربری توییتر و وب سایت یا وب سایت های خود را نیز درج کنند.

همچنین، این نهادها باید جزئیات مربوط به اندازه شرکت و لیستی از حساب های وابسته خود را ثبت کنند. اگر به خاطر داشته باشید، ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که این ویژگی به سازمان ها اجازه می دهد تا حساب های مرتبط با آنها را شناسایی کنند.

اعلامیه توییتر در حالی است که چند روز پیش انتشار یک ویژگی پولی توسط این شبکه اجتماعی موجی از انتقادات را از سوی این شرکت به دنبال داشت. زیرا با این قابلیت بسیاری از اکانت ها با پرداخت پول هویت تایید شده دریافت می کردند و جعل هویت افراد، شرکت ها و … به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که نشان‌های رنگی متفاوتی برای حساب‌های تایید شده در نظر گرفته می‌شود که برای شرکت‌ها طلایی، برای سازمان‌های دولتی خاکستری و برای افراد آبی است. با این حال، به دلیل افزایش اکانت های تایید شده با هویت جعلی، توییتر به طور موقت فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد، اما در 11 دسامبر آن را با هزینه اشتراک ماهانه 11 دلار دوباره فعال کرد.

ماسک همچنین اشاره کرد که توییتر به زودی قابلیتی به نام کد توصیه توییت را منتشر خواهد کرد که بر اساس آن توییت و وضعیت حساب کاربری تا یک ماه قابل مشاهده خواهد بود. از دیگر تغییرات جدیدی که ماسک به آن اشاره کرد، به انتقال دکمه نشانک به صفحه جزئیات توییت و ویژگی برش خودکار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید