مشاغل پردرآمد در زمینه برق و الکترونیک – ITIRAN


مرور: در این مقاله قصد داریم شما را با مشاغل پردرآمد در زمینه برق و الکترونیک و آموزش در این زمینه ها آشنا کنیم.

کار برق و الکترونیک بسیار گسترده است و دامنه وسیعی دارد. در میان این مشاغل، برخی از مشاغل بازار کار بهتری دارند و می توانید با برنامه ریزی صحیح و کسب مهارت های لازم، شغل و درآمد خود را متحول کنید. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این مشاغل به شما خواهیم داد.

کارهای ساختمانی برقی

برقکار ساختمانی به شخصی گفته می شود که پروژه های برق را در انواع ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری طراحی و اجرا می کند. امروزه با توجه به افزایش پروژه های ساختمانی و نقش مهم برق در ساختمان ها، این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل برقی و الکترونیکی می باشد.

یک برقکار ساختمان ممکن است شخصاً پروژه های سیم کشی ساختمان را بر عهده گرفته و اجرا کند یا برای پیمانکاران ساختمان کار کند. علاوه بر موارد ذکر شده می تواند تجهیزات برقی و سیستم های ساختمانی را نیز تعمیر کند.

تعهدات برق ساختمان چیست؟

طراحی پلان برق ساختمان، ساخت کانال های برق، سیم کشی برق، تلفن و آنتن، نصب کلید و پریز، نصب آیفون، نصب نظارت تصویری، نصب سیستم اعلام حریق، نصب دزدگیر از جمله کارهای برقی ساختمان.

پیش نیازهای ورود به حرفه برقکار ساختمان

ورود به این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد و رمز ورود و موفقیت در بازار کار برق ساختمانی کسب مهارت های لازم برای این شغل است که با شرکت در دوره ای می توانید این کار را انجام دهید. آموزش برقمهارت های مورد نیاز خود را بدست آورید. زیرا در این رشته ها ساخت سیم های برق و نصب انواع سیستم های حفاظتی و نیازهای خانگی به صورت ویژه و کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

معرفی حرفه برق صنعتی

مهندسی برق صنایع یکی از حرفه های پرسود و تخصصی در زمینه مهندسی برق و الکترونیک می باشد که متخصصین آن وظیفه طراحی و اجرای تابلوهای برق صنعتی در کارخانه ها، کارخانه ها، بیمارستان ها و … را بر عهده دارند.

با توجه به ماهیت ظریف و پیچیده پانل های صنعتی و نقش مهم آنها در کارخانجات و کارگاه های صنعتی، برای موفقیت در این کار بهتر است از مهارت های فنی خود و تمامی اصول و مهارت های لازم در زمینه نقشه کشی، نقشه کشی، راه اندازی و راه اندازی استفاده کنید. و بهتر است آن را راه اندازی کنید و به درستی کار کنید. فرا گرفتن

معرفی حرفه برق صنعتی
معرفی حرفه برق صنعتی

چگونه مهارت های مهندسی برق صنعتی را یاد بگیریم؟

می توانید در دوره شرکت کنید آموزش برق رسانی صنعتی در آموزشگاه های این رشته کارگرانی که دارای مجوز لازم از سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند می توانند مهارت برق صنعتی را کسب کنند.

در اکثر کارگاه های عملی و تخصصی، این آموزشگاه ها تمامی مهارت های لازم در زمینه نقشه کشی، نقشه خوانی، طراحی، سیم کشی، تست مدار، عیب یابی و تعمیر و نگهداری و هر چیزی که برای یک حرفه حرفه ای در این شغل لازم است را آموزش می دهند. به شما این امکان داده می شود که از طریق آموزش عملی در کنار تجربه، تجربه لازم را کسب کرده و در مدت زمان کوتاهی به یک برقکار صنعتی حرفه ای تبدیل شوید.

مقدمه ای بر نصب و مونتاژ PLC

نصب و مونتاژ PLC یکی از سودآورترین مشاغل در صنعت برق و الکترونیک است که به دلیل نقش مهم PLC در بنگاه ها و کارخانجات در مدیریت و برنامه ریزی فرآیندهای کاری بازار کار و کسب درآمد بسیار خوب است.

از آنجایی که کار با PLC و برنامه ریزی و برنامه نویسی آن امری تخصصی است، لازم است قبل از شروع این کار با شرکت در دوره های PLC در یک آموزشگاه معتبر، تمامی مهارت های لازم را کسب کنید.

زیرا در این آموزشگاه ها نصب، مدیریت، برنامه نویسی و عیب یابی 0 تا 100 PLC به صورت کاملا کاربردی و تخصصی آموزش داده می شود و در مدت زمان کوتاهی می توانید حرفه ای شوید.

بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک

امروزه در بسیاری از مدارس تهران و شهرستان ها دوره های برق و الکترونیک ارائه می شود. متاسفانه کیفیت دوره های آموزشی در تمامی این مراکز چندان بالا نیست، بنابراین توصیه می کنیم حتما نوع دوره (آکادمیک و عملی)، سرفصل های مطالعه، کیفیت کلاس های آموزشی، مدرسان دوره، گواهی دوره و … را از قبل بررسی کنید. ثبت نام

کارخانه مهندسی برق یکی از بهترین آموزشکده های فنی جمهوری است که دوره های برق و الکترونیک را به صورت ویژه و کاربردی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای جمهوری برگزار می کند. در این مجموعه بسیاری از حرفه های فنی مانند آموزش تعمیر برد الکترونیک انجام می شود که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

دانشکده برق و الکترونیک
دانشکده برق و الکترونیک

معرفی دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیک

برد الکترونیکی یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی وسایل الکترونیکی است که مانند مغز انسان عمل می کند و نقش مهمی در عملکرد صحیح وسایل الکترونیکی دارد. بردهای الکترونیکی در تمامی وسایل الکترونیکی از کوچک تا بزرگ استفاده می شود. در صورت آسیب دیدن برد مدار دستگاه باید در اسرع وقت تعمیر شود. زیرا خرابی برد باعث خرابی دستگاه می شود. نیاز به تعمیر بردهای الکترونیکی در هر وسیله ای نشان دهنده بازار کار خوب این حرفه است و از این طریق می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

برای کسب درآمد بالا در این زمینه باید مهارت های لازم را کسب کرد، از این رو شرکت در دوره های ویژه تعمیر برد الکترونیک الزامی است. نیروگاه دورره مطالعه برد الکترونیکی به صورت کارگاهی و به صورت عملی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت رسمی این مجتمع آموزشی www.fannibargh.com مراجعه و یا با شماره 02166121029 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید