رسید؛ سکوی تازه دریایی – ITIRAN


Fish Delivery بستری برای عرضه آنلاین محصولات دریایی است. این استارت آپ در ادامه فعالیت سنتی 20 ساله شرکتی به نام دریابازار تاسیس شد.

به گفته مدیران این مجموعه، هدف ایجاد یک استارتاپ است رسید، پر کردن شکاف های بازار؛ تا کاربران بتوانند به انواع ماهی و میگو و محصولات دریایی تازه از سراسر ایران با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. خرید آنلاین ماهی و دیگر غذاهای دریایی برای لذت بردن

مشروح این گفتگو را در ادامه بخوانید.

بیایید با معرفی خودمان شروع کنیم.

من محباب وحیدان پور موسس شرکت ماهی و مدیر شرکت دریابازار که مالک شرکت ماهی است.

تقریبا 20 سال پیش وارد صنعت ماهیگیری شدیم و حاصل تلاش چندین ساله در این صنعت مجموعه بازار دریا بود. دریا بازار به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین خرده فروشان و عمده فروشان محصولات دریایی در استان اصفهان و ایران فعالیت می کند و به عنوان یکی از معروف ترین برندها در این زمینه شناخته می شود.

چگونه به ایده رسید تحویل رسیدید؟

قبض تحویل از زیرمجموعه های شرکت “دریوبازار” می باشد.

این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت داخلی و خارجی و تحقیقات بازار و نیاز مشتریان به این نتیجه رسید که با تلفیق فضای سنتی و تکنولوژی روز و با در نظر گرفتن تجربه چندین ساله تیم دریابزور در این زمینه ، محصولات لغزشی را ارائه می دهد.

هدف از راه اندازی فیش دیلیورری علاوه بر این که مدیران این مجموعه در راستای ارتقای سلامت و عادات غذایی سالم مردم، تسهیل دسترسی دوستداران غذاهای دریایی به نیازهای خود و تکمیل شعار «از دریا تا بازار» هستند؛ این شعار شرکت دریابزور است که با راه اندازی وصول این شعار با عنوان «از بازار تا خانه» به پایان رسید.

رسید تحویل چه کاری انجام می دهد؟

Fish Delivery یک بستر عرضه آنلاین برای انواع غذاهای دریایی است. از غذاهای دریایی، از جمله انواع ماهی، میگو، خرچنگ، صدف و غیره گرفته تا انواع غذاهای دریایی و سایر محصولات جانبی که دوستداران غذاهای دریایی به آن نیاز دارند. همانطور که از نام تحویل ماهی پیداست، ماموریت آن ارائه ماهی و محصولات دریایی با کیفیت بالا، طعم عالی و طراوت نهایی به دست مشتریان و درب منزل آنها است.

تفاوت بین رسید تحویل و رقبا چیست؟

بزرگترین مزیت قبض تحویل، پشتیبانی آن است که مجموعه بزرگ دریابازار است که به ما امکان می دهد در عرضه، تازگی، قیمت و تنوع محصولات بی نظیر باشیم.

قیمت تحویل نقدی به هیچ وجه با فروشگاه های دیگر قابل مقایسه نیست.

فرآیند سفارش کاملا آنلاین، بسته بندی ویژه برای حفظ طراوت، تحویل هوا، مشاوره پیش از خرید برای انتخاب بهترین ماهی، ارائه محتوای آموزشی و … همه از ویژگی های رسید تحویل است که همواره در تلاش هستیم تا در آن بهترین باشیم. تمرین. همه این موارد. نه فقط شعار!

تبلیغات مختلف، پیشنهادهای تخفیف جذاب و باشگاه مشتریان از دیگر مزایای تحویل ماهی است که خرید شما را جذاب تر می کند. زیرا از خریدهای خود سود خواهید برد!

آیا خودتان محصولات رسید حمل و نقل را ارائه می دهید؟

مرکز بازار و کارگاه شرکت داریوبازار یا بهتر است بگوییم فرم تحویل در اصفهان واقع شده و محصولات خود را از چوبهار و جاسک، بوشهر و بندرعباس عرضه می کند.

سال ها ارتباط قوی دریابزور با ماهیگیران و عرضه کنندگان یکی از نقاط قوت و موفقیت این مجموعه می باشد و همین مزیت باعث شده تا با این روابط بهترین و خوش طعم ترین محصولات را به مشتریان عزیز عرضه کنیم.

در حال حاضر روی چه چیزی تمرکز می کنید؟

وب سایت و اپلیکیشن تحویل ماهی راهی آسان برای خرید ماهی و میگو با کیفیت و تازه را برای همشهریان عزیز فراهم کرده است تا بهترین دسترسی را به محصولات تضمینی داشته باشند. در حال حاضر توجه ما به سه نکته معطوف شده است، اولاً بهبود کیفیت خدمات، از تسریع زمان تحویل تا توسعه شبکه تحویل. دوم تولید و ارائه محصولات جدید دریایی و سوم ارائه راهکارهای ویژه فروش عمده و سازمانی…

برای آینده نقل و انتقالات نقدی چه برنامه ای دارید؟

ما در حال توسعه فاز دیگری از تحویل ماهی هستیم تا بتوانیم بازاری جامع ارائه دهیم تا به زودی تحویل ماهی به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی تبدیل شود. پلتفرمی که علاوه بر خرید ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیکترین فروشگاه به محل زندگی خود، تمام نیازهای دریا و غذاهای دریایی شما از سفارش غذاهای دریایی از نزدیکترین رستوران ها تا دوره های طبخ غذاهای دریایی و حتی رزرو اقامتگاه های ساحلی و اصلاحات دریایی!

نکته پایانی؟

امیدوارم در سال 1402 که فیش دلیوریست به طور رسمی شروع به کار کند، بتوانیم تنوع محصولات فیش دلیور را به حداکثر برسانیم و مراحل جدید فیش دلیور را برای خدمت رسانی به کاربران و ارائه خدمات بیشتر برای دستیابی به مردم آماده و ارائه کنیم. محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بالا. برای تسهیل غذاهای دریایی و کمک به سلامت عمومی و بهبود سرانه مصرف غذاهای دریایی کشور که در حال حاضر حدود 14 کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید