میزبانی «انتخاب الکترونیکی» از بازیگران اکوسیستم فناوری در Innotex2023 – ITIRAN


علاوه بر شرکت در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1402 در پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از شرکت های نوآور و فناور ایران برگزار می شود، در چهار بخش جانبی این نمایشگاه شامل مرحله معکوس. ، ز – تالار، رویداد صحنه و سخنرانی در پایان نمایشگاه حضوری موثر و فعال دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای شرکت گروه صنعتی الکترونیک، نمایشگاه «اینوتکس» دوازدهمین سالگرد خود را پشت سر می گذارد که هم اکنون به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است و سالانه بیش از 70 هزار بازدید کننده از نقاط مختلف جهان دارد. . حضوری و مجازی است و در حال حاضر شامل 400 شرکت و مجموعه می باشد.

گروه صنعتی الکترونیک الکترونیک که همواره در ارتباط با متخصصان، دانشگاه ها و فناوری و نوآوری پیشرو و پیشرو بوده است یکی از حامیان این نمایشگاه می باشد. پارک فناوری پردیس مالک این نمایشگاه است و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف بخش خصوصی مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاجیکستان و مرکز همکاری های توسعه و گسترش ریاست جمهوری نیز از حامیان همیشگی این نمایشگاه هستند.

این رویداد بزرگترین گردهمایی شرکت های نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا است. هدف از برگزاری این رویداد، توانمندسازی کارآفرینان برای ارائه موفقیت های خود، تامین منابع مالی، یافتن راه مناسب برای ورود به بازار و اتصال اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری است.

امسال اینوتکس 2023 از 19 تا 22 می از ساعت 10:00 تا 18:00 با حضور 400 شرکت نوآور و فناور به عنوان غرفه دار برگزار می شود. برگزاری 400 نشست B2B و 20 رویداد و بخش جانبی از دیگر برنامه های این رویداد است.

همچنین همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس در نمایشگاه فناوری پردیس، 5 رویداد تخصصی معکوس در حوزه های لوازم خانگی، صنایع غذایی، نوآوری در بخش دولتی، تجهیزات پزشکی و نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود.

در وقایع معکوس از یک سو صنعتگران و شرکت های مختلف مشکلات و نیازهای خود را مطرح می کنند و از سوی دیگر شرکت ها و افراد یا گروه هایی که قادر به رفع این نیازها هستند راه حل های خود را ارائه می دهند. نیاز زیاد..

گفتگو با مبتکران در مورد نیازهای تکنولوژیکی صنعت لوازم خانگی

بر این اساس گروه صنعت الکترونیک در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس در قالب سومین رویداد معکوس با مخاطبان درباره نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی گفتگو می کند. این رویداد چالش های هوش مصنوعی (AI) در لوازم الکترونیکی مصرفی و اینترنت اشیا (IOT) را بررسی می کند.

همچنین فتومه قدیری مدیر تیم اسنو تک (مرکز نوآوری و توسعه فناوری های الکترونیک) به نمایندگی از شرکت گروه صنعتی الکترونیک یکی از داوران رویداد نهایی اینوتکس پیچ خواهد بود.

امسال، در Innotex 2023، برای دومین بار، شاهد یک انجمن مدیریت (G-forum) خواهیم بود که در مورد موضوعات فناوری و نوآوری از دیدگاه مدیریت بحث می کند. این رویداد با همکاری مرکز تحلیلی «شریف» با هدف بررسی مهم ترین مشکلات مدیریتی مرتبط با حوزه فناوری و نوآوری با حضور کارشناسان، سیاستمداران و فعالان اکوسیستم نوآور کشور برگزار می شود.

بر این اساس، در اولین روز نمایشگاه، 29 اردیبهشت ماه، مجمع مدیریتی با موضوع تأثیر مدیریت بر فناوری، تحلیل ابعاد حقوقی و اقتصادی قانون جدید انتقال دانش با حضور قائم مقام برگزار شد. مهدی تقیانی وزیر اقتصاد و دارایی، نماینده اصفهان در شورای اسلامی و نماینده گروه صنعت انتخاب الکترونیک برگزار می شود.

رویداد صحنه در روز اول نمایشگاه نیز به استارتاپ ها و ایران امروز فصل پایداری و تجربه پایداری و توسعه کسب و کار اختصاص دارد که انتقال تجربه خواهد داشت.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان گروه صنعتی الکترون الکترونیک یکی از سخنرانان پایانی اینوتکس در روز چهارم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید