نمایش محصول جدید نتربیت – ITIRAN


نتربیت در نشست خبری روز دوشنبه 29 فروردین ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد. این شرکت که در سال 2009 شرکت خود را تأسیس کرد، شامل Netrbit ADSL، VDSL، 4G LTE و 4 مودم است.

به دنبال تشدید تحریم ها و تاثیر آن بر واردات قطعات الکترونیکی و همچنین اعمال محدودیت های گمرکی برای واردات مودم، تقاضا برای برخی محصولات کاربردی مانند مودم و روتر افزایش یافت و بازار در تامین آن با مشکل مواجه شد. آی تی. تجهیزات. آونگ با تمرکز بر گذشته و ارتباطات خود در عرصه شبکه، تصمیم به انتقال فناوری و تولید این محصول در ایران گرفت. پروژه ای که دو سال بعد اکنون منجر به راه اندازی برند نتربیت شده است.

در ابتدای این نشست خبری جناب آقای کریمی مدیر بازاریابی پاندولوم با اشاره به پیشرفت پاندولوم در سال های اخیر گفت: افراد را معرفی کنید. در این مدت بسیاری از اتفاقات مهم با آونگ رخ داد. ابتدا کارخانه آونگ افتتاح شد و سپس برند نتربیت ایجاد شد. علاوه بر این، برند معتبر MSI نیز به سبد محصولات آونگ اضافه شده است. در حال حاضر تحویل مادربردها و کارت های گرافیک این برند با گارانتی پاندول آغاز شده است و به زودی تجهیزات بازی، منبع تغذیه کامپیوتر، خنک کننده و پردازنده نیز با گارانتی پاندول در بازار ایران عرضه می شود.

در نشست خبری معرفی برند و محصولات نتربیت، «محسن شهروز» مدیر برند نتربیت پس از معرفی آونگ و بررسی تاریخچه نتربیت، به توضیحاتی در خصوص خط تولید و محصولات این شرکت پرداخت. وی در این ارائه خاطرنشان کرد: خط تولید محصولات نتربیت بر اساس ظرفیت تولید از صفر تا 100 محصول الکترونیکی بر اساس تامین قطعات در قالب CKD طراحی و اجرا می شود. این بدان معناست که قطعات الکترونیکی، مادربردها و چیپ ست ها به طور جداگانه از تامین کنندگان معتبر خریداری و وارد کشور می شوند و سپس از طریق ربات های تمام اتوماتیک با استفاده از دستگاه های پیشرفته SMT و THT در کارخانه بر روی برد خام نصب می شوند. در مرحله بعد نرم افزار بومی سازی شده توسط تیم تحقیق و توسعه بر روی محصول نصب می شود و در مرحله نهایی تمامی محصولات تولیدی مراحل کنترل کیفیت را طی می کنند.

مقایسه تدریس با نمونه های خارجی

با توجه به همکاری نتربیت با برندهای معروفی مانند دی لینک، سوال اصلی این بود که چه چیزی این برند را نسبت به همتای خارجی خود برتری می دهد؟ امیرحسین شاه مهدی، مدیر فروش شبکه گفت: تجهیزات تست و کنترل کیفیت نتربیت نسبت به نمونه خارجی خود مدرن و پیشرفته تر است. علاوه بر این نرم افزار محصول نتربیت نسخه کاملی از نمونه خارجی بوده و با کمک مهندسین ایرانی امکانات جدیدی به این محصول اضافه شده است و همچنین گارانتی 3 ساله محصول نتربیت علیرغم تعویض در سال اول گارانتی

در تولید انواع محصولات الکترونیکی آموزش ندیده است

محمد آهارتی، مدیر بازرگانی پاندولوم در پاسخ به سوالی درباره آینده محصولات ایران گفت: نتربیت تنها به تولید مودم و محصولات شبکه مجهز نیست و سایر محصولات الکترونیکی نیز باید در این کارخانه تولید شوند. سطح استانداردهای جهانی است و فرصت صادرات آن وجود دارد.

علی سبزواری، مدیرعامل نتربیت نیز با یادآوری درخواست رسانه ها برای اقدام فوری، گفت: تجهیزات نتربیت در حال توسعه است و نتربیت در حال آماده سازی برای تولید بیش از 400 هزار محصول در سال است.

دیدگاهتان را بنویسید