هدست Blue Tiger با نور خورشید پر شده است – ITIRAN


Blue Tiger اخیراً از هدست جدیدی رونمایی کرده است که در نور خورشید شارژ می شود و نیازی به استفاده از شارژر سنتی ندارد.

این هدست که با نام Solare شناخته می شود، در جریان نمایشگاه CES 2022 معرفی شد و اگرچه هنوز قیمت آن مشخص نشده است، اما در بهار وارد بازار می شود. مهندسان Blue Tiger این هدست را به سلول های خورشیدی Powerfoyle مجهز کرده اند تا دائماً فضای داخلی و خارجی ساختمان را دوباره پر کنند.

این شرکت هدف از ساخت این هدست را تولید محصولاتی برای استفاده مداوم در حین رانندگی عنوان کرده است. علاوه بر Blue Tiger، شرکت های دیگری مانند آدیداس و Urbanista هدفون هایی با انرژی خورشیدی تولید کرده اند که از فناوری PowerFill استفاده می کنند.

شرکت POC که در زمینه تولید قطعات و لوازم جانبی دوچرخه تخصص دارد، اخیراً لامپ های مجهز به این فناوری را تولید و روی کلاه ایمنی دوچرخه نصب کرده است.

به گفته Blue Tiger، هدست Solare از فناوری حذف نویز 97 درصد استفاده می کند و می تواند در محیط هایی با دمای منفی 40 تا 122 درجه فارنهایت کار کند. از دیگر ویژگی های این هدست بلوتوث 5.1 است که تا 91 متر را پوشش می دهد.

این هدست با دستیارهای صوتی سیری و دستیار گوگل نیز سازگار است. به گفته Blue Tiger، هدست Soalre دارای استاندارد MIL-STD-810 است که استحکام و دوام آن را در شرایط و شرایط مختلف نشان می دهد.

هدست Blue Tiger Solare انرژی خود را از خورشید تامین می کند

دیدگاهتان را بنویسید