ویژگی تست توییتر “یادداشت ها” برای نوشتن پیام های طولانی معرفی شد – ITIRAN


توییتر اخیراً آزمایش ویژگی جدیدی به نام Notes را آغاز کرده است که به کاربران اجازه می دهد پیام های طولانی با تعداد کاراکترهای زیادی بنویسند.

به گفته توییتر، این ویژگی جدید اکنون برای تعداد محدودی از کاربران در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و غنا برای آزمایش و ارزیابی در دسترس است. این شرکت اعلام کرد که سایر کاربران می توانند یادداشت ها را مشاهده و مطالعه کنند.

توییتر نحوه عملکرد این ویژگی را با اشتراک گذاری دو فایل گیف با کاربران به اشتراک گذاشته است. به گفته این شرکت، کاربران می توانند با کلیک بر روی تب Save یادداشت برداری کنند و پس از نوشتن آن را به توییت های خود اضافه کنند.

تاکنون چندین کاربر توییتر محتوای طولانی خود را از طریق ویژگی Notes در این پلتفرم به اشتراک گذاشته اند. این پیام های طولانی می تواند ترکیبی از توییت ها، ویدئوها و تصاویر باشد.

در چند ماه گذشته، گزارش‌ها و شایعات متعددی در مورد تصمیم توییتر برای راه‌اندازی این ویژگی در اینترنت منتشر شده است، از جمله گزارش Tekranch که اکنون به طور رسمی توسط توییتر تأیید شده است.

همچنین در ماه مه، مخترع فناوری، جین مانچون وانگ، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌ها را منتشر کرد که اعلام کرد این ویژگی Notes نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد متن طولانی با تصاویر، لینک‌ها و توییت‌ها ایجاد و منتشر کنند.

نیما اوجی، یکی دیگر از محققین و توسعه دهندگان اپلیکیشن، تصاویری از صفحه نمایش را در ماه آوریل منتشر کرد و از اضافه شدن ویژگی های جدیدی به توییتر خبر داد که به کاربران اجازه می دهد پیام ها را با فالوورها به اشتراک بگذارند، پیوندهای مستقلی برای پیام ها ایجاد کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

افزودن قابلیت نوشتن متون طولانی می تواند راه را برای تغییر قابل توجهی در پلتفرم هموار کند، که همیشه بر نوشتن پیام ها با حداقل تعداد حروف و کلمات تاکید می کرد. کاربران توییتر در ابتدا فقط می توانند پیام هایی با 140 کاراکتر یا کاراکتر بسازند که در سال 2017 به 280 کاراکتر افزایش یافت.

از سوی دیگر، کاربران توییتر با ایجاد یک سری توییت یا ارسال اسکرین شات از مقالات و محتوای مختلف، پیام های طولانی را در این پلتفرم به اشتراک می گذارند که برای ارسال پیام های طولانی، آنها را با یادداشت های دیگر حذف می کنند.

بر این اساس، افزودن قابلیت نوشتن پیام‌های طولانی در توییتر می‌تواند برای این پلتفرم بسیار مفید باشد، زیرا چنین پیام‌هایی برای اهداف بازاریابی یا منابعی که کاربران را به این شبکه اجتماعی می‌آورد، موثر خواهد بود.

البته توییتر در سال 2021 قابلیتی به نام Reveu را برای رقابت با شرکت هایی مانند Substack معرفی کرد. سپس این خبرنامه به نمایه های توییتر کاربران اضافه شد. اما شواهد نشان می دهد که این ویژگی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید