پشتیبانی قوی، عامل مهم اعتماد در مبادلات ارز دیجیتال – ITIRAN


پشتیبانی مناسب و پاسخگویی به موقع یکی از سرمایه های هر کسب و کار به ویژه کارآفرینان در بخش مالی است. کاربرانی که سرمایه خود را از طریق پلتفرم بازار مالی سرمایه گذاری کرده اند، انتظار پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات آنها را دارند. این پاسخگویی و در دسترس بودن 24 ساعته است که نگرانی کاربران را کاهش می دهد و اعتماد آنها را به کسب و کارهای مالی آنلاین افزایش می دهد.

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال هنوز دنیای جدیدی با ابهامات فراوان است، این بازار با کاربرانی مواجه است که ممکن است در مراحل ثبت، احراز هویت، خرید، فروش و انتقال ارز دیجیتال سوالات زیادی داشته باشند و پشتیبانی در این زمینه اهمیت بیشتری دارد. بازار. پیدا خواهد کرد اهمیت ذخیره سازی دارایی و امنیت نیاز به پشتیبانی سریع و دقیق در این بازار را افزایش می دهد.

گزارش مبادلات ارز دیجیتال Nobitex در سال 2022 نشان می دهد که امسال با وجود افزایش تعداد کاربران، تعداد کاربران اندکی کاهش یافته است.

اثر یک روند نزولی بازار بر مرجع پشتیبانی

گزارش سالانه این پلتفرم نشان می دهد که در سال 2022 پشتیبانی Nobitex به 1,272,870 چت آنلاین پاسخ داده است. 113326 تیکت پاسخ داده شده، 198264 تماس با کاربران و 6588 تماس تصویری بین کاربران و پشتیبانی Nobitex برقرار شده است.

این در حالی است که در سال 2021 پشتیبانی نوبیتکس به یک میلیون و 330 هزار چت آنلاین پاسخ داده است که نشان می دهد در سال 2022 با وجود افزایش تعداد کاربران، به دلیل روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال و کاهش تعداد تراکنش ها، تعداد کاربران آنلاین چت ها نیز کاهش خواهد یافت.نسبت به سال گذشته اندکی کاهش یافته است.

واقعیت این است که تعداد کاربران در سال 2022، تعداد دفعاتی که صفحه چت آنلاین را بدون دریافت پاسخ از اپراتور بسته اند، کمتر از نیمی از چت ها بوده است و به طور متوسط ​​9 نفر از هر 10 نفری که با پشتیبانی Nobitex تماس گرفته اند. از طریق چت آنلاین آنها از کیفیت پشتیبانی راضی بودند.

میانگین زمان انتظار برای پاسخگویی یک اپراتور چت در سال 2022، 88 ثانیه بود. این رقم در آبان ماه افزایش یافت که منجر به حرکت جزئی در روند حمایت شد. دلیل افزایش زمان انتظار در این ماه افزایش مدت زمان مکالمه با هر کاربر و دلیل آن هک شدن ارز Smartchain و کاهش ارزش توکن های Gala در شبکه Binancechain بود که منجر به بسته شدن آن شد. بازار گالا

به طور متوسط، هر مکالمه بین اپراتور چت آنلاین Nobitex و کاربران حدود هشت دقیقه طول می کشد که در ماه نوامبر و در زمان اوج ترافیک به بیش از 10 دقیقه رسید.

وقتی ترافیک چت پشتیبانی آنلاین افزایش می یابد یا برای موضوعاتی که نیاز به اظهار نظر و پیوست فایل است، کاربران در نوبیتکس تیکت ثبت می کنند و تمامی مسائل مربوط به احراز هویت کاربر از جمله تصویر احراز هویت ارسال شده در فرم تیکت به پشتیبانی نوبیتکس ارسال می شود و کاربران می توانند به سوالات خود پاسخ دهند. . سوالات به همین صورت آنها گرفتند

در سال 2022، میانگین زمان انتظار برای مشاهده بلیط توسط اولین اپراتور پشتیبانی حدود 10 ساعت بود و از آن زمان حدود 12 ساعت طول کشید تا یک مورد گزارش شده به طور کامل حل شود.

حجم غیرعادی بالای برداشت‌ها، Nobitex را نگران امنیت حساب کرده است. بنابراین، در صورت شناسایی تراکنش‌های مشکوک، Nobitex با سازماندهی یک تماس ویدیویی، عملیات برداشت را اجازه می‌دهد تا مدیریت حساب همچنان در دست کاربر باشد. زیرا ممکن است با وجود تمامی لایه های امنیتی، شخص دیگری قصد سوء استفاده از دارایی های کاربران را داشته باشد.

هر تماس پشتیبانی Nobitex به طور متوسط ​​سه دقیقه طول می کشد. با توجه به تعداد تماس ها در سال 2022 می توان گفت که Nobitex پشتیبانی می کند او 344 روز یعنی حدود یک سال با کاربران صحبت کرده است. میانگین امتیاز 1 تا 5 کاربر Nobitex برای کیفیت پشتیبانی از مرکز تماس 4.76 بود.

سوالات متداول از پشتیبانی Nobitex

واریز و برداشت ارز دیجیتال و جابجایی بین کیف پول پلتفرم و کیف پول شخصی، انتخاب شبکه انتقال مناسب و … موضوعاتی هستند که کاربران نوبیتکس بیشترین سوال را در مورد آن دارند.

37.8 درصد از مکالمات در چت آنلاین، تیکت و مرکز تماس Nobitex به موضوع واریز و برداشت ارز دیجیتال اختصاص دارد. واریز و برداشت ریال با 21.6 مشاهده در رتبه دوم و موضوعات مربوط به تراکنش های ارزهای دیجیتال با 15.4 درصد بیشتر موضوعات در رتبه سوم قرار دارند. این روند در سال 2021 نیز به همین منوال است و بیشتر سوالات کاربران مربوط به مبادلات ارزهای دیجیتال است.

مرکز تماس و چت آنلاین Nobitex و پیک بعد از ظهر هم اتفاق می افتد. هر روز که دستیاران اپراتور زیر پای سیستم می نشینند از ساعت 11 صبح تا 12 شب خود را برای شلوغی آماده می کنند. پس از بسته شدن مرکز تماس در ساعت 18:00، عجله دیگری برای چت آنلاین وجود دارد.

البته روزها و ساعات شلوغی واحدهای پشتیبانی Nobitex متفاوت است. به عنوان مثال برای چت آنلاین از ساعت 4 صبح تا 9 صبح شاهد خلوت ترین زمان هستیم و از طرفی از ساعت 12 تا 14 حجم لینک های چت آنلاین افزایش می یابد. پیک کاری مرکز تماس نوبیتکس نیز از ساعت 11:00 الی 13:00 می باشد.

اعضای تیم احراز هویت می گویند شنبه ها با موجی از ارسال مدارک و بلیط روبرو هستند. به نظر می رسد اکثر شهروندان «از شنبه» را برای شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب می کنند. مرکز تماس نوبیتکس نیز در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 13:00 حجم تماس بالایی دارد. همه این موارد البته به شرایط عادی بستگی دارد. در غیر این صورت، در دنیای ارزهای دیجیتال، هر لحظه و هر رویدادی می تواند تمام این معادلات را به هم بزند و کل تیم پشتیبانی را درگیر کند.

تست یک روزه

فرآیند احراز هویت یکی از مواردی بود که تا دو سال پیش باعث افزایش تماس‌های پشتیبانی کاربران می‌شد، اما با هوشمند بودن بخشی از فرآیند و افزایش تعداد تیم‌های احراز هویت، روند بسیار سریع‌تر انجام می‌شود. برای حذف سقف سپرده روزانه 500000 تومان، کاربران باید با انجام مراحل احراز هویت به سطح 2 ارتقاء دهند. برای این کار کافی است عکس فرد را به همراه کارت ملی و کارت بانکی همراه با قبول شرایط و ضوابط نوبیتکس بارگذاری کنید. در گذشته، تایید تصاویر احراز هویت در کمتر از سه روز کاری تکمیل می شد، اما در سال 2022 این زمان تا پایان سال به طور متوسط ​​به 28 ساعت کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید